اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

ناجا برای حضور در نمایشگاه دولت مهر برنامه‌ریزی نکرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از عدم حضور نیروی انتظامی در نمایشگاه دولت مهر بنا به دلایلی از جمله کمبود زمان برای آمادگی خبر داد و گفت: حضور در نمایشگاه اگر با برنامه‌ریزی نباشد نتیجه عکس خواهد داد.

ناجا برای حضور در نمایشگاه دولت مهر برنامه‌ریزی نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ماهیت امنیتی نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی قبلا عدم حضور این نیرو را نمایشگاه دولت مهر که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار می‌شود، اعلام کرده بود.

وی بر لزوم داشتن برنامه برای حضور در نمایشگاه تاکید کرد و افزود: حضور در نمایشگاه اگر با برنامه‌ریزی نباشد نتیجه عکس خواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد وضعیت امنیتی استان در ماه مبارک رمضان گفت: نیروی انتظامی در این ماه با اجرای طرح رحمت تعامل خوبی با مردم برقرار کرده است.

وی از حضور کارشناسان نیروی انتظامی در بیش از 300 مسجد در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این حضورها انتظارات از مردم به آنها گفته شد، چرا که آگاهی مردم مانع بروز بسیاری از جرائم در جامعه می‌شود.

سردار شرفی با تاکید بر عدم وجود مشکل امنیتی خاص در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بررسی گزارش‌ها حکایت از عدم وجود  مشکل در سطح استان در اغلب روزهای ماه مبارک رمضان دارد.

وی به وظیفه نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسم‌های برگزار شده در ماه رمضان اشاره و اضافه کرد: نیروی انتظامی به وظیفه خود در این قبال عمل کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به انجام وظیفه نیروی انتظامی در مورد تامین امنیت مراسم‌های ماه مبارک رمضان اضافه کرد: ناجا بدون امنیتی کردن این مراسم‌ها امنیت آنها را تامین کرد.

وی با اشاره به کاهش مشکلات ترافیکی در ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته ادامه داد: با در نظر گرفتن تمهیدات خاص در سال جاری این مشکل کم‌تر شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول