اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه کشاورزی گچساران مصوب شد

اختصاص 100 میلیارد ریال برای 27 طرح کشاورزی گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران از تصویب و اختصاص 100 میلیارد ریال برای اجرای 27 طرح کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد ریال برای 27 طرح کشاورزی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران اظهار کرد: بهره‌وری مطلوب از اعتبارات اختصاص یافته به بخش کشاورزی گچساران در راستای توسعه کشاورزی و صنایع وابسته و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان از اهداف مهم تشکیل این جلسات است.

وی ابراز داشت: تولیدات کشاورزی نقش مؤثر و مهمی در اقتصاد کشور دارد و تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی برای توسعه و بالا بردن انواع تولیدات کشاورزی و دامی بسیار مهم است.

مشکلات بخش کشاورزی باید به طور ریشه‌ای حل شود

فرماندار گچساران و رئیس کارگروه بخش کشاورزی این شهرستان با تأکید بر حل و برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات حوزه کشاورزی تصریح کرد: باید با تقویت بخش کشاورزی گام‌های اساسی در این بخش مهم و اشتغالزا برداشته شود.

شفیعی با اشاره به جایگاه والای بخش کشاورزی در توسعه منطقه و پتانسیل مطلوب گچساران در زمینه کشاورزی بیان داشت: توجه به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های این بخش از موارد بسیار مهم و اساسی در گچساران است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و توسعه بخش کشاورزی سبب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود، یادآور شد: اشتغالزایی و مدیریت صحیح و علمی تسهیلات اختصاص یافته به بخش کشاورزی از دیگر موارد مهم و مورد تأکید در این کارگروه است.

شفیعی با تأکید بر لزوم تسریع در ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی عنوان داشت: کارشناسان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و اداره امور آب به همزمان طرح‌های کشاورزی را بررسی کنند تا در کمترین زمان ممکن نظرات کارشناسی ارائه شود.

تسریع در پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی ضرورت دارد

فرماندار گچساران و اعضای کارگروه بخش کشاورزی گچساران در این جلسه به بررسی درخواست‌ها و طرح‌های کشاورزی و صنایع وابسته به آن پرداختند.

شفیعی بیان داشت: در این جلسه پنج طرح بالای 300 میلیون ریال با اعتباری افزون بر 95 میلیون ریال به تصویب رسید.

وی طرح احداث سردخانه چند منظوره، طرح تولید بسته‌بندی میوه و خشکبار، تولید مرباجات و ترشیجات، طرح تأمین آب کشاورزی و طرح گاو شیری 10 رأسی را از طرح‌های بالای 300 میلیون ریال مورد تصویب عنوان کرد.

شفیعی افزود: 22 طرح زیر 300 میلیون ریال نیز در این کارگروه به تصویب رسیده که تسریع در راستای پرداخت تسهیلات لازم به متقاضیان این طرح‌ها ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: توسعه کشاورزی سبب رونق زندگی مردم به ویژه کشاورزان شده و با اجرای طرح‌های کشاورزی می‌توان زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول