اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اشتغال مجلس خبر داد

مکلف شدن سازمان تعاون روستایی به خرید تضمینی محصولات کشاورزی‌

خبرگزاری فارس: ‌عضو کمیسیون اشتغال مجلس گفت: سازمان تعاونی روستایی کشور نسبت به اعلام تضمینی قیمت محصولات مختلف کشاورزی و باغداری مکلف شده است.

مکلف شدن سازمان تعاون روستایی به خرید تضمینی محصولات کشاورزی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد اسماعیل‌نیا عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تعاونی روستایی کشور نسبت به اعلام تضمینی قیمت محصولات مختلف کشاورزی و باغداری مکلف شده است.

وی افزود: اعلام قیمت تضمینی محصولات توسط دولت موجب دلگرمی کشاورزان و باغداران می‌شود و برنامه‌ریزی لازم را در زمینه کاشت‌، داشت و برداشت محصول خود می‌توانند داشته باشند.

نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس ‌اظهار داشت: شهرستان‌های کاشمر‌، بردسکن و خلیل‌آباد در زمینه تولید محصولات مختلف هر کدام یک نقشی را دارند که باید مورد توجه مسئولان کشور و استان بیش از این قرار گیرد.

وی از ورود سرمایه‌گذار به شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدیران اجرایی با سرمایه‌گذارانی که وارد شهرستان‌های ترشیز کهن‌ می‌شوند، همکاری لازم را داشته باشند و در جذب آنان بکوشند، زیرا این منطقه استعداد و قابلیت‌های فراوانی را دارد.

اسماعیل‌‌نیا نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر‌، بردسکن ‌و خلیل‌آباد گفت: هماهنگی‌های لازم برای گازرسانی به تعداد روستاهای باقی‌ مانده شهرستان خلیل‌آباد صورت گرفته است و مطالعات و برنامه‌ریزی آن به‌ زودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم بردسکن‌، خلیل آباد و کاشمر اظهار داشت: سیاست‌زدگی آفت بزرگ این منطقه است که باید رخت بر بندد.

وی حمایت‌، اتحاد و انسجام را در همه امور رمز موفقیت دانست و گفت: ایجاد تفرقه منجر به عقب ماندگی ارائه خدمات دولت به منطقه می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و دهه کرامت خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای خدمت بیشتر، نقش بازیکن یک تیم را داشته باشند که به محض اینکه ،ضعفی در نقش خود می‌بیند تقاضای تعویض می‌کند و نیروی تازه نفس آن نقش و مسئولیت را با قدرت و با انرژی مضاعف دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمتگزاران به این مملکت باید، زمان ارائه برای خدمت تعیین نکنند، زیرا ‌شب و روز برای این مردم باید خدمتگزاری شود و وظیفه ما است که در خدمت آحاد مردم باشیم.

اسماعیل‌نیا به خرید انگور  و کشمش سال جاری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده‌، امسال توانستیم قیمت فروش انگور و کشمش منطقه را ‌در یک قیمت متعادل که رضایت باغدار را داشت ‌نگه داریم که در‌آمد خوبی عاید باغداران منطقه شد.

عضو کمیسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اگر برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را داشته باشیم‌، هیچ خللی به‌وجود نخواهد آمد و این مشکلات و کمبودها قابل رفع است.

وی در پایان افزود: انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا‌، امام شهدا و همه ایثارگران راه خود را پیدا کرده است و بیداری اسلامی امروز ثمره 8 سال دفاع مقدس است که به بار نشسته است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول