اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان شهرکرد

264 طرح توسعه کشاورزی به بانک‎های عامل معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از معرفی 264 طرح توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان به بانک‎های عامل خبر داد.

264 طرح توسعه کشاورزی به بانک‎های عامل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: کشاورزی به‎عنوان شغل اصلی مردم در این منطقه باید مورد حمایت جدی واقع شود.

وی با تاکید بر جذب تسهیلات بانکی در راستای توسعه کشاورزی شهرستان، افزود: اجرایی شدن طرح‎های توسعه بخش کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، موجب بالا رفتن توان و تولید ملی خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: تاکنون پرونده 264 طرح کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته به آن با اعتباری افزون بر 660 میلیارد ریال و اشتغال‎زایی یک هزار و 468 نفر بررسی و به بانک‎های عامل معرفی شده‎اند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به طرح‌های ارائه شده به این کارگروه، گفت: شش طرح تامین آب برای اجرای آبیاری تحت فشار در یک هزار و 200 هکتار از اراضی ملی، 116 طرح احداث و تجهیز واحدهای دامداری و دامپزشکی، 12 طرح صنایع کشاورزی،  هشت طرح احداث و تجهیز واحدهای گلخانه‎ای، طرح‎های خرید ادوات مکاتیزه کشاورزی و طرح‎های مشاغل خانگی از جمله این طرح‌ها محسوب می‏شود.

وی با اشاره به مشکلات فراروی متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی، گفت: تعدادی از متقاضیان بدلیل بدهی به بانک‌ها، نداشتن وثیقه و عدم پیگیری شرایط دریافت تسهیلات را فراهم نکرده‎ و موفق به عقد قرداد نشده‎اند.

کاظمی سود تسهیلات قابل پرداخت را چهار درصد اعلام و گفت: چنانچه مجریان این طرح‎ها توان جذب این اعتبار را نداشته باشد اعتبار آن  به مناطق دیگر تزریق می‎شود. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول