اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

طرح توسعه کشاورزی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه‌گنج گفت: طرح توسعه کشاورزی به صورت ضربتی و میان‌بر موجب شکوفایی اقتصادی در حوزه کشاورزی می‌‌شود.

طرح توسعه کشاورزی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بانک کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: در هر تغییر و تحولی باید در نگرش ما و بعد از ما روند رو به رشدی وجود داشته باشد.

وی افزود: بهتر است در فرصت محدود خود به فکر خدمات‌ رسانی به عنوان افضل عبادات به مردم باشیم و همواره رضایت خداوند را مد نظر قرار دهیم.

فلاحی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی در کشور در حال اجرا است، ابراز داشت: این طرح به صورت ضربتی و میان‌بر موجب شکوفایی اقتصادی در حوزه کشاورزی می‌‌شود.

وی عنوان کرد: جنوب کرمان به دلیل خشکسالی‌های مکرر طی 15 سال و میزان کم ریزش نزولات جوی به منطقه‌ای کمتر توسعه یافته تبدیل شده است و به همین دلیل حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: کشاورزی که نمی‌تواند در قبال تعهد خود به پرداخت اقساط روی آورد، با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شود.

فلاحی بیان داشت: بر همین اساس باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله صورت گیرد تا شاهد حرکت و جنب و جوش کشاورزان و پویایی اقتصاد منطقه باشیم.

مدیر بانک کشاورزی قلعه‌گنج نیز در این آیین اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد محیطی برای خدمت صادقانه به این مردم است.

جعفر چملی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و ایجاد تعامل سازنده خدمت‌رسانی به این منطقه را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه هدف ما ارتقا بانک شهرستان به رتبه دو الف است، اذعان داشت: تلاش می‌کنیم تا در این مجموعه علاوه بر تکریم ارباب رجوع به این مهم دست یابیم.

به گزارش فارس، در پایان آیین معارفه رئیس جدید بانک کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج از تلاش‌های جلال‌کریم قاسمی مدیر سابق بانک کشاروزی این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول