اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد توسعه کشاورزی دماوند:

50 هکتار از اراضی «سرهار» به توسعه کشاورزی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند اعلام کرد: 50 هکتار از اراضی منطقه «سرهار» برای طرح توسعه کشاورزی در نظر گرفته شد.

50 هکتار از اراضی «سرهار» به توسعه کشاورزی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دماوند یکی از مهم‏ترین اقدامات اولویت‏دار است.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند یکی از مباحث مطروحه در بازدید تقی رضایی، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از دماوند را شناسایی زمین‏های منطقه «سرهار» برای اختصاص به طرح توسعه کشاورزی و توسعه شهری عنوان کرد.

قاسمی‏فرزاد گفت: با بازدید میدانی از منطقه سرهار، اراضی مستعد برای کشت دیم به دلیل مرتفع و تپه ماهور بودن و مناسب نبودن برای توسعه شهری در راستای اجرای طرح عظیم توسعه کشاورزی و تولید ملی، برای واگذاری به تعاونی‏های کشاورزی این طرح اختصاص یافت.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه 50 هکتار از این اراضی برای طرح توسعه کشاورزی در نظر گرفته شد خاطر نشان کرد: بقیه اراضی نیز در صورت قابلیت واگذاری بر اساس مصوبات کارگروه طرح توسعه کشاورزی به این امر اختصاص می‏یابد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول