اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

بخش صنعت و کشاورزی در گلستان با مشکل جدی روبه‌روست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بخش صنعت و کشاورزی در گلستان با مشکل جدی روبه‌روست.

بخش صنعت و کشاورزی در گلستان با مشکل جدی روبه‌روست

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: امروز باید متاسفانه اعلام کنیم بخش زیادی از مشاغل که استفاده از تسهیلات وام‎های زودبازده را استفاده کردند ناکارآمد بوده و بسیاری از این منابع صرف هزینه‎های دیگری شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی برای دستگاه‎های قضایی و امنیتی فراهم شده است خاطر نشان کرد: اصلی‎ترین دلیل این موضوع ناکارآمد بودن سیاست‎ها و تدابیر در سال‎های گذشته برای توسعه صنعت، ترویج کشاورزی و توسعه منابع درآمدی از طریق اراضی کشاورزی و ناکامی در سطح کشاورزی در سطح استان رقم خورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: با توجه به شرایط سختی که حاکم بر قشر گسترده‎ای از شهروندان ما در شهر گرگان و استان گلستان است باید با هم نظری و تلاش بیشتر بتوانیم تجدید نظر در بخشی از سیاست‎ها و الزامات سخت‎گیرانه در خصوص ترویج برخی از حوزه‎های اشتغال کنیم.

چراغعلی در خصوص اینکه باید در بخش خدماتی و عمرانی سرعت پروژه‎ها در حد توان افزایش پیدا کند بیان داشت: این کار باید با شدت بیشتری ادامه یابد تا افرادی که در این حوزه، اشتغال دارند امرار معاش آنها با مشکل مواجه نشود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که صورت خواهد گرفت در مقابل هجمه جهانی که استکبار خارجی به کشور ما وارد کرده است با تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری بر همدلی و درایت برای اداره کشور، کمی فاصله‎های تشکل‎هایی که می‎توانند برای توسعه گام بردارند کمتر کنیم و با پرهیز از انگ‎ها و برچسب‎های مختلف که موجب فاصله بیشتر بین افراد و گروه‎های مختلف که می‎توانند در توسعه پایدار کشور نقش داشته باشند رونق را در بخش گردشگری و در بخش تورم کنترل کنیم.  

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: اتفاق عجیبی که در حوزه اشتغال افتاده این است که بسیاری از جوانان و تحصیلکرده‎ها امید خودشان را برای کسب شغلی مناسب از دست داده‌اند و اگر در سال‎های گذشته بارها به ما مراجعه می‎کردند الان دیگر حتی این مراجعات قطع شده چون آنها می‎دانند دیگر از دست ما کاری برنمی‎آید و این ناامیدی بخش دیگری از مشکلات اجتماعی امروز است.

چراغعلی در پایان گفت: باید تلاش کنیم با همت جدی و همان تلاشی که جوانان هشت سال کشور را در مقابل هجمه‎های جهانی حفظ کردند در شرایط فعلی نیز در خصوص مسائل اقتصادی تلاش کنیم تا به سمت بهبود پیش برویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول