اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل بنیاد مبارزه با هولوکاست:

ساخت فیلم اهانت‌ به پیامبر(ص) نشانه‌ اعلان جنگ با اسلام است

خبرگزاری فارس: دبیرکل بنیاد مبارزه با هولوکاست گفت:ساخت فیلم اخیر از طرف دشمن نشانه یک اعلان جنگ با اسلام توحیدی است.

ساخت فیلم اهانت‌ به پیامبر(ص) نشانه‌ اعلان جنگ با اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی رامین بعد از ظهر امروز در نشست «بصیرتی اعتراض به ساخت و پخش فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص)» در سالن اجتماعات مرکز درمانی الزهرا (س) این شهر با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرگونه دفاع از حریم ارزش‌ها و نوامیس، مقدس هستند.

وی با بیان اینکه دفاع هشت ساله رزمندگان مخلص و فداکار و ایثارگر در جنگ تحمیلی و دفاع هشت ساله امام خامنه‌ای نایب امام زمان (عج) در برابر جبهه استکباری صهیونیستی و دنباله‌های آنها در کشور در سال 88 نیز مقدس هستند، افزود: ما باید در همه جا پاسدار ارزش‌ها و حریم خدا روی زمین باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: گاهی خداوند نعمت‌های فراوانی در اختیار انسان می‌گذارد اما انسان از آنها غافل است و خداوند دشمن را مامور بیداری ما قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی در این راستا بسیار مهم است، ادامه داد: از زمانی که انسان خلق و دارای جایگاه و مقام شده ابلیس نیز دشمنی خود را با انسان آغاز کرده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وجود حس برتری و غرور در شیطان در داستان سجده نکردن وی بر انسان در پیشگاه خداوند اشاره کرد و یادآور شد: دشمنی حق و باطل از آغاز خلقت تاکنون بوده و هدف شیطان ساقط کردن انسان از ارزش‌های انسانی بوده تا ثابت کند که انسان شایسته سجده کردن نبوده است.

وی با بیان اینکه هر لحظه غفلت از یاد خدا انسان را به دام شیطان نزدیک می‌کند و موجب رفاقت انسان با شیطان می‌شود، خاطرنشان کرد: شیطان دشمنی آشکار برای انسان است.

رامین دشمنان غربی را در حال رصد کردن لحظه به لحظه مسلمانان دانست و گفت: دشمن حتی یک لحظه از دشمنی و کینه‌توزی خود علیه مسلمانان دست بر نمی‌دارد و با استفاده از ابزارهای روز مانند ماهواره، اینترنت و ... در صدد پیاده سازی مقاصد شیطانی خود است.

وی با بیان اینکه دشمن گاهی خود را در قالب سلمان رشدی، تری جونز و یا یک کاریکاتوریست دانمارکی آشکار می‌کند تا با تحقیر و توهین به ارزش‌های اسلامی مجری مقاصد شیطان باشد، تصریح کرد: ساخت فیلم اخیر از طرف دشمن نشانه یک اعلام جنگ با اسلام توحیدی است.

نماینده وزیر علوم در تشکل‌های دانشگاهی کشور با بیان اینکه با این روند ما باید همواره خود را آماده یک جنگ تن به تن کنیم، یادآور شد: دشمنان و شیاطین عالم از واژه «امام خامنه‌ای» وحشت دارند زیرا این واژه می‌تواند موجب وحدت و ساماندهی تمام مسلمانان جهان شود.

وی جا افتادن این واژه در جهان را موجب سقوط بسیاری از اراذل و اوباش دانست و گفت: اگر واژه امام خامنه‌ای در جهان محقق شود بسیاری از مسلمانان روی زمین بسیج می‌شوند. 

رامین در ادامه انتخاب تغییر واژه عدالت به توسعه، مولفه‌ها و مشخصه‌های کشور را زیر نظر بانک جهانی و صندوق بین‌الملل نامید و ابراز کرد: تغییر سه مولفه ایدئولوژیک نظام اسلامی یعنی امامت‌گرایی، امت محوری و عدالت گستری از برنامه‌های دشمنان نظام بوده است.

وی به تغییر دیگر واژگان مانند تغییر مستضعفان به قشر آسیب‌پذیر، مستکبران به قدرت‌های جهانی و حق‌الناس به حقوق بشر اشاره کرد و گفت: دشمن قصد برهم زدن ساختار اللهی و ولایی جمهوری اسلامی ایران و انحراف آن از اصول خود را دارد.

این مسئول، نظام امت و امامت را از میراث امام راحل دانست و گفت: احیای نظام امت و امامت بستر مبارزه با صهیونیسم آمریکایی را فراهم می‌کند.

وی متذکر شد: اگر در این 23 سال پس از رحلت امام (ره، نظام امت و امامت فراموش نمی‌شد امروز دشمن تا این حد جسور نمی‌شد.

رامین دشمن را همچنان مصمم در دشمنی با اسلام و مسلمانان خواند و یادآور شد: اگر در گذشته ماجرای سلمان رشدی فراموش نمی‌شد امروز غرب به خود جسارت ساخت فیلم توهین به پیامبر (ص) را نمی‌داد.

وی با محکوم کردن این فیلم، خاطرنشان کرد: این فیلم مستهجن، تحریک‌آمیز و ضد ارزش‌های اسلامی است که برای تخریب شٱن پیامبر (ص) ساخته شده و توهین، تحقیر و تمسخر تنها مختصات این فیلم در این برهه است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول