اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سال تحصیلی جدید

هنرستان امام خامنه‌ای کازرون آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مسئول فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش کازرون گفت: نخستین هنرستان نمونه دولتی فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای در کازرون برای سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری شد.

هنرستان امام خامنه‌ای کازرون آماده بهره‌برداری شد

غلامعلی سازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: هنرستان نمونه دولتی فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای در کازرون در زمینی به مساحت 13 هزار و 700 متر مربع در سه طبقه 10 کلاسه با برخورداری از فضای آزمایشگاهی، کارگاهی و همراه با تمام امکانات آموزشی، مجهز به سیستم هوشمند، سلف سرویس، آشپزخانه و خوابگاه دو طبقه برای سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانش‌آموزان واجد شرایط شده است.

وی افزود: ساخت این هنرستان بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه در بر داشته که اعتبار آن از سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان فارس برای چهار شهرستان آباده، داراب، لار و کازرون تأمین شده بود و این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان، موفق به اتمام این پروژه مهم شده است.

مسئول فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش کازرون گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای تازه‌ تأسیس امام خامنه‌ای در این شهرستان نمونه دولتی بوده و تمام کادر آموزشی و اداری آن به صورت گزینشی و ویژه انتخاب می‌شوند.

سازمند در ادامه شرایط ثبت‌نام و ورود دانش‌آموزان به این هنرستان را منوط به داشتن شرایط  قبولی در آزمون ورودی و هماهنگی استانی و نیز شرایط تحصیلی و انضباطی ویژه آنان عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: سال تحصیلی جدید (92-91) این هنرستان در پایه اول عمومی و پایه دوم در رشته نقشه‌برداری دانش‌آموز می‌پذیرد و نیز برای سال آینده در پایه دوم رشته‌های تأسیسات و صنایع شیمیایی به این هنرستان افزوده می‌شود.

سازمند در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام هر روزه در ساعات اداری به مدیریت آموزش و پرورش کازرون، اتاق فنی و حرفه‌ای مراجعه و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام کنند. 

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول