اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان:

هلال احمر آبادان از ارتباط بی‌سیمی با خوزستان بی‌بهره است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: هلال احمر شهرستان آبادان از زمان جنگ تحمیلی تاکنون از ارتباط بی‌سیمی با استان خوزستان بی‌بهره است.

هلال احمر آبادان از ارتباط بی‌سیمی با خوزستان بی‌بهره است

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: اجرای این مانور بخشی از توانایی هر دستگاه، ارگان و یا بخش را نشان می‌دهد.

وی افزود: بهتر است که مانورهای نمایشی هر سال دوبار برگزار شود و با این اقدام فعالیت و توانایی ارگان‌های مختلف اجرایی شهرستان تقویت شود.

 

مانورهای امدادی طراحی شوند

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان تصریح کرد: البته طرح مانورها باید سنجیده و برنامه‌ریزی شده باشد و طراحی ویژه‌ای در این زمینه به‌کار گماشته شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی هفته کاهش بلایای طبیعی در شهرستان به دنبال آن هستیم که تعامل ادارات با هلال احمر را افزایش دهیم.

درخشیده با بیان اینکه بیشترین نیاز مانورها بحث امکانات است، گفت: با توجه به اینکه کشور ما روی خط زلزله قرار دارد باید در این خصوص در شهرستان کار شود.

کمیته فرعی امدادی در ادارات آبادان ایجاد شود

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آبادان معمولاً بحث زلزله را زیاد جدی نگرفته‌ایم، افزود: در ارتباط با هر حادثه و اتفاقی که در منطقه صورت می‌گیرد باید همه ارگان‌های امدادی از توانایی و تبحر لازم برخوردار باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان با ارائه راهکار در این زمینه گفت: در ادارات مختلف شهرستان با ایجاد یک کمیته فرعی و نمایندگان تام‌الاختیار می‌توان در انجام مانورهای امدادی در شهرستان بسیار موفق و پررنگ عمل کرد.

وی اضافه کرد: باید با تعامل و همکاری بخش‌های اجرایی شهرستان در صورت بروز حوادثی نظیر تصادف در جاده‌ها و یا حوزه شهری، خسارات جانی و مالی پیش‌رو را کاهش داد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول