اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

200 دانش‌آموز به مناطق جنگی آبادان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: بیش از 200 دانش‌آموز پسر در مقطع راهنمایی به مناطق جنگی آبادان اعزام شدند.

200 دانش‌آموز به مناطق جنگی آبادان اعزام شدند

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در میانه هفته دفاع مقدس و به‌منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان آبادانی با مناطق عملیاتی جنوب بیش از 200 دانش‌آموز پسر از مدرسه شاهد به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به همراه راویان دفاع مقدس، مسئولان و معلمان آموزشگاه مربوطه صبح امروز با چهار دستگاه اتوبوس به یادمان‌های ثامن الائمه، شهید تندگویان و منطقه عملیاتی مدن اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: در نظر داریم با هماهنگی اداره آموزش و پرورش آبادان تعداد بیشتری از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و در حوزه خواهران را به اردوهای فوق اعزام کنیم.

وی با اشاره به انتقال ارزش‌ها و شرح فداکاری‌های شهیدان جنگ تحمیلی عراق بعثی علیه ایران اسلامی برای نسل جوان گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان ما که در آن دوران زندگی نکرده‌اند از وظایفی است که نباید فراموش شود.

عساکره افزود: در جنگ نرمی که کشورهای استعماری علیه جامعه مسلمانان در پیش گرفته حفظ ارزش‌هایی که به شخصیت دانش‌آموزان هویت و اصالت می‌بخشد برای خانواده‌ها و جامعه ایران اسلامی دارای اهمیت است.

وی در پایان گفت: همکاری اداره آموزش و پرورش و ارگان‌های اجرایی دیگر در شهرستان آبادان با ناحیه مقاومت بسیج برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای فوق دو طرفه و موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول