اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

دوچرخه‌سواران بشرویه تا مشهد مقدس رکاب می‌زنند

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، دوچرخه‌سواران بشرویه متشکل از هشت نفر مسیر بشرویه تا مشهد مقدس را رکاب می‌زنند.

دوچرخه‌سواران بشرویه تا مشهد مقدس رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام دوچرخه‌سواران بشرویه اظهار کرد: هشت نفر از اعضای تیم دوچرخه‌سواری بشرویه با عنوان تور سه روزه ثامن، مسیر 450 کیلومتری بشرویه تا مشهد مقدس را رکاب می‌زنند.

محمدرضا شرکا ادامه داد: از ابتدای امسال، بعد از رکاب‌زنی مسیر یک‌هزار و 100 کیلومتری بشرویه به شیراز، تور سه روزه ثامن دومین تور دوچرخه‌سواران به مقصد مشهد مقدس بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه افزود: این هیئت فعالیت خود را از سال 80 به صورت مقدماتی آغاز کرده و در سال 86 فعالیت حرفه‌ای خود را با شرکت 9 ورزشکار رکاب‌زن ادامه می‌دهد.

مسئول هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه یادآور شد: اعضای تیم دوچرخه‌سواری بشرویه با شرکت در مسابقات استانی و کشوری موفق به کسب رتبه‌های برتر انفرادی شدند و با حضور در المپیاد ایرانیان یک نفر از اعضای این تیم به مرحله کشوری راه یافته است.

شرکا از مهم‌ترین فعالیت‌های تیم دوچرخه‌سواری بشرویه در سال گذشته به کسب مقام اول تیمی استان در سبک تایم‌تریل و کوهستان به میزبانی شهرستان بشرویه، رکاب‌زنی بشرویه به کربلای معلی و حمل پرچم آستانه مقدس حسین‌ بن موسی‌الکاظم (ع) شهرستان طبس به کربلا و مسیر 450 کیلومتری بشرویه به مشهد مقدس با عنوان تور ثامن اشاره کرد.

وی اضافه کرد: رکاب‌زنی تور سبز شهدا از مشهد به بیرجند با مسافت 450 کیلومتر، بشرویه طبس در دو نوبت با مسافت 127 کیلومتر به مناسبت تولد امام رضا (ع)، بشرویه نیشابور با مسافت 400 کیلومتر و شرکت در همایش خیام و تور جمکران با مسافت یک‌هزار و 100 کیلومتر از دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه در طول سال‌های گذشته بوده است.

مسئول هیئت دوچرخه‌سواری بشرویه یادآور شد: امسال نیز تیم دوچرخه‌سواری بشرویه در مسابقات قهرمانی استان به میزبانی شهرستان قاین مقام سوم را در استان کسب کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول