اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه بشرویه:

دنیا ایران را به عنوان یک قدرت جهانی می‌شناسد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار تمام بر خواسته‌های به حق خود ثابت‌ قدم بوده و به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

دنیا ایران را به عنوان یک قدرت جهانی می‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی، محمد شهابیان در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بشرویه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تا‌کنون به این مسئله پی بردند که با هر گونه تعرض به ایران هویت و اصالت خود را در مجامع عمومی از دست می‌دهند.

وی ادامه داد : رژیم تا دندان مسلح عراق که در دوران جنگ تحمیلی از جانب تمامی دشمنان ایران حمایت مالی و نظامی می‌شد در جبهه‌های نبرد در مقابل مقاومت و ایستادگی جوانان این سرزمین سر تسلیم فرود آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام مردم از هر قشری و در هر جایگاهی در راه حفظ آرمان‌های خود و دفاع از این آب و خاک دلاورانه ایستادند و اکنون نیز در بزرگداشت هفته دفاع مقدس به یاد آن همه رشادت تمامی افراد باید در برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر مراسم گرامیداشت این هفته دخیل باشند.

شهابیان افزود: اگر امروز استکبار در انجام محاسبات و اجرای سیاست‌های خود از قدرت و هوشیاری ملت ایران می‌ترسد، این مهم را مرهون خون شهدایی هستیم که در راه زنده نگه داشتن نام و ارزش‌های اصیل انقلاب از جان خود گذشتند.

وی به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی بسیج سپاه بشرویه به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته همایش رزمی و فرهنگی نیروهای بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای سطح فرهنگی اعضای بسیج در سایر زمینه‌ها در کنار بالا بردن توان نظامی و رزمی آنان دانست و اظهار کرد: برگزاری سه یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه‌های متنوع در پایگاه‌های بسیج سطح این شهرستان برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول