اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

تصویب 198 طرح کشاورزی در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از تصویب 198 طرح کشاورزی در شورای کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: روند بررسی، تصویب و معرفی به بانک در شوش بسیار سریع و کوتاه است.

تصویب 198 طرح کشاورزی در شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در شرایط کنونی 198 طرح در شورای کشاورزی این شهرستان مصوب شده است و مقدمات لازم برای معرفی صاحبان طرح به بانک برای دریافت تسهیلات فراهم شده است.

وی درباره تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک در ماه‌های گذشته گفت: در ماه‌های گذشته 123 طرح مصوب در شورای کشاورزی شهرستان شوش به بانک معرفی شده است و متقاضیان در حال فراهم کردن شرایط برای دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری مناسبی نمی‌کنند، افزود: تاکنون تنها 17 طرح توانسته‌اند تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند که این آمار کمتر از 15 درصد طرح‌های معرفی شده به بانک است.

وی خاطر‌نشان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها به صورت شناور است و هر شهری که سریع‌تر در این‌باره اقدام کند از تسهیلات بیشتری بهره‌مند خواهد شد و کندی پرداخت تسهیلات باعث کاهش سهم شهرستان شوش از این منبع مالی می‌شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی 30 میلیارد ریال به 17 طرح مصوب شده تسهیلات پرداخت شده است و در تلاش هستیم تا دیگر افراد موجود تسهیلات خود را در زمان کوتاهی دریافت کنند.

سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: این اقدام دولت برای پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی و حمایت از اجرای طرح‌های کشاورزی مانند اقدامی برای ساخت خانه برای مردم در طرح مسکن مهر است که باعث جهشی در این عرصه خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول