اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری خبر داد

افزایش رشته‌های دکترای در دانشگاه علوم کشاورزی ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از رشد سه برابری رشته‌های تحصیلی دوره دکترای این دانشگاه خبر داد.

افزایش رشته‌های دکترای در دانشگاه علوم کشاورزی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کریم سلیمانی عصر امروز در حاشیه نشست اجرایی آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در جمع خبرنگاران تعداد رشته گرایش‌های تحصیلات تکمیلی دوره دکترای این دانشگاه در سال گذشته را پنج رشته ذکر کرد.

وی گفت: امسال تعداد رشته گرایش‌های مقطع دکترای این دانشگاه به حدود 16 رشته افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار داشت: در این رشته گرایش‌ها برای اول مهر ماه سال جاری حدود 70 دانشجو مشغول به تحصیل می‌شوند.

سلیمانی افزایش رشته‌ها و دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی را از جمله برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و افزود: مهر ماه سال جاری حدود 300 دانشجو نیز در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به پذیرش حدود 650 دانشجو نیز در دوره کارشناسی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در مجموع حدود یک‌هزار دانشجوی جدید در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای سال تحصیلی امسال در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این دانشجویان در 13 رشته کارشناسی، 28 رشته کارشناسی ارشد و حدود 16 رشته دکترای این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 3 هزار دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول