اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرند:

جنگ هشت ساله به جغرافیای اعتقادی ما تحمیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: جنگ هشت ساله به جغرافیای اعتقادی ما تحمیل شد و اگر هر فرد به سهم خود و بر اساس وظیفه دینی به دفاع مقدس بپردازد، بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می‌شود.

جنگ هشت ساله به جغرافیای اعتقادی ما تحمیل شد

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به دوره دفاع مقدس اظهار داشت: رهبری حضرت امام خمینی (ره) و قدرت نرم رزمندگان و ایمان آنها موجب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد بود که باید در این هفته در زمینه تبیین قدرت نرم انقلاب تلاش کرد.

وی افزود: جنگ به فرد، گروه و یا جریان خاصی تحمیل نشد، بلکه جنگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شد و خاک کشور مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت.

زمانی بیان داشت: جنگ هشت ساله به جغرافیای اعتقادی ما تحمیل شد و اگر هر فرد به سهم خود و بر اساس وظیفه دینی به دفاع مقدس بپردازد، بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند تا با جنگ نرم ایران را از درون خلع سلاح کنند، بنابراین با وحدت و مقابله با تهاجمات دشمن نباید اجازه داد آن‌ها به اهداف خود دست یابد.

زمانی عنوان کرد: بی‌تردید دوران دفاع مقدس و مقاومت و دلاوری رزمندگان اسلام یکی از پر افتخارترین و درخشان‌ترین برگ‌های زرین تاریخ ایران است و تأثیری که این دفاع مقدس بر حفظ و توسعه ارزش‌های اسلامی در جهان امروز بر جای گذاشته، هرگز فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست»، گفت: فتنه سال‌های گذشته نیز نوعی جنگ بود که برخی فریب خوردند و برای اینکه بتوان دشمن را در مقاطع زمانی گوناگون تشخیص داد نیاز به بصیرت داریم و باید در این مسیر تلاش کنیم.

زمانی تصریح کرد: انسان بی‌بصیرت راه حق و باطل را تشخیص نمی‌دهد و ما امروز وظیفه داریم، اهداف دشمنان را بیان کنیم و همان‌گونه که در طول چند دهه انقلاب با تمام توان در مقابل شرق و غرب ایستادگی کردیم و اجازه ندادیم که دشمن به هدف برسد با لطف و عنایت امام زمان (عج) و رهبری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای و حضور پرشور مردم در صحنه بار دیگر دشمن را ناکام کنیم.

فرمانده سپاه زرند با اشاره به حرکت وقیحانه آمریکایی صهیونیستی ساخت فیلم ضد اسلامی و اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: این حرکت وقیحانه استکبار به علت نابخردی آنها بود و با این اقدام قلب مسلمانان را به درد آوردند.

زمانی این حرکت را دلیلی بر درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی برشمرد و اذعان داشت: این ذلت یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‌ترین روش ممکن کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند.

وی ابراز داشت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در باتلاق قرار دارند و به زودی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان آن‌ها را در زباله‌دان تاریخ می‌اندازند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول