اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشکان بسیجی سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کردند

نور اسلام با تولید فیلم‏های موهن خاموش نمی‏شود

خبرگزاری فارس: پزشکان بسیجی استان سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کردند: نور اسلام با تولید فیلم‏های موهن علیه دنیای استکبار خاموش نمی‏شود.

نور اسلام با تولید فیلم‏های موهن خاموش نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم (عج) استان سمنان در محکومیت انتشار فیلم موهن آمریکایی- صهیونیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هجمه گسترده غربی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی خصوصاً در دهه اخیر به دلیل خطری که از جهان اسلام و پیام رهایی‌بخش آن احساس می‌کند گستردگی و شدت بیشتری پیدا کرده است.

این بیانیه تصریح کرده است: از طرفی موج بیداری اسلامی‌ که نیروی مردمی عظیمی را حول محور اسلام متمرکز ساخته، موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و نظام به‌ لیبرال‌ دموکراسی غربی شده است.

در ادامه می‏خوانیم: در یکی دو سال اخیر علیه اسلام اقدامات متعددی صورت داده‌اند که توطئه ننگین قرآ‌ن‌سوزی و انتشار تصاویر موهن درباره مقدسات اسلامی از آن جمله بودند، و در همه این اقدامات شوم رد پای صهیونیسم بین‌‌الملل این غده سرطانی جهان اسلام نمایان است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: این بار جهان استکبار با انتشار فیلمی توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) به میدان آمده است تا شدت کینه‌توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی و رهایی‌بخش به نمایش بگذارد.

همچنین در این بیانیه آمده است: جهان کفر با این اقدامات بر این باور است که می‌تواند نور اسلام را که شعاع‌های تابنده‌اش دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط کره زمین پر از امید و ایمان کرده است خاموش گرداند، غافل از آنکه نور خدا خاموش‌شدنی نیست.

در ادامه می‏خوانیم: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با اعلام انزجار از اقدام حساب ‌شده آمریکا و صهیونیسم در انتشار این فیلم موهن، ضمن محکومیت قاطع، این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی‏عصر(عج) و همچنین به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان و مردم مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از تمامی سفیدپوشان عرصه سلامت می‌خواهد تا با حضور خود در صحنه و برخورد قاطع با این توهین بزرگ که مورد حمایت صهیونیسم جهانی و دولت‌های مستکبر غربی است، آن را محکوم کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول