اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه کانون دانشگاهیان استان اصفهان در اعتراض به اهانت به پیامبر (ص)

اوج درماندگی دشمنان از اسلام آنها را به ساخت فیلم‌های موهن کشانده است

خبرگزاری فارس: کانون دانشگاهیان استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوج درماندگی دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) از گسترش اسلام آنها را به ساخت فیلم‌های موهن کشانده است.

اوج درماندگی دشمنان از اسلام آنها را به ساخت فیلم‌های موهن کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کانون دانشگاهیان استان اصفهان، این کانون با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌ کردن انتشار فیلمی در توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام آورده است: این فیلم نشان دهنده این است که اسلام ناب محمدی (ص) بساط دیکتاتورهای سرسپرده به نظام شیطانی استکبار و صهیونیست‌ها را در هم شکسته و چون خورشید عالم‌تاب به پیش می‌رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌ هراسی هراز چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای از روند اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) را به سخیف‌ترین صورت ممکن در پیش گرفته‌اند، غافل از این که دستاورد آن، تنها افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمانان خواهد بود.

کانون دانشگاهیان استان اصفهان در این بیانیه آورده است: پیامبر گرامی اسلام، اسوه اخلاق، رحمت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند و مطمئناً این رفتارهای ناشایست و ابلهانه، مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد نخواهد کرد و در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به اسلام کوچک‌ترین وقفه‌ای به وجود نخواهد آورد. 

این کانون توهین به مقدسات اسلامی به ویژه ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را همگام با امت اسلامی محکوم کرده و با احساسات جریحه‌دار شده امت اسلامی ابراز همدردی می‌کند و بر این عقیده است که این فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) یک کار غیراخلاقی است و نهایت دشمنی با عالی‌ترین حق از حقوق انسان‌ها یعنی احترام به اعتقادات، مقدسات و احساسات آنها به شمار می‌آید.

به گزارش فارس، کانون دانشگاهیان استان اصفهان در این بیانیه از سازمان ملل متحد، نهاد‌ها و سازمان‌های حقوق بشری و دول اسلامی انتظار دارد که با اقدامات جدی خود، و وضع قوانینی مبنی بر جرم شمردن چنین اقداماتی از تکرار این‌گونه جنایات فرهنگی و ضدانسانی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول