اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

برگزاری شایسته اجلاس سران از دلایل پخش فیلم موهن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: یکی از دلایل پخش فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) در زمان حاضر، برگزاری شایسته اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران است.

برگزاری شایسته اجلاس سران از دلایل پخش فیلم موهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، صفرعلی براتلو در حاشیه نشست شورای تامین شهرستان فیروزکوه افزود: نگاهی به وضعیت جزیرة‏العرب پیش از پیدایش اسلام و وقوع قتل و غارت، کشت و کشتارها و اینکه حتی دختران خود را زنده به گور می‏کردند و مقایسه آن با دوران پس از ظهور پیامبر اکرم (ص)، گواه صادقی بر تمدن‏ساز بودن اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز گسترش اسلام و گرایش آحاد مردم از جوامع و فرهنگ‏های گوناگون به این دین آسمانی، درماندگی سردمداران استکبار را به دنبال داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران ادامه داد: توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشان‏دهنده عجز دشمنان است و آنها حال که می‏بینند در این عرصه چیزی برای گفتن ندارند و همه چیز خود را باخته‏اند، به این شیوه موهن روی آورده‏اند.

براتلو خاطر نشان کرد: این در حالی است که اسلام، دین ‏دوستی و محبت است و هرگونه تعدی به حقوق دیگران را به شدت محکوم می‏کند.

وی تصریح کرد: شاید یکی از دلایل پخش چنین فیلم موهنی در زمان حاضر، برگزاری شایسته اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با مشاهده انعکاس بسیار خوب رسانه‏ای اجلاس و توفیقات روزافزون ایران در راه رسیدن به اهداف، به پخش این فیلم در چنین زمانی دست زدند تا به نوعی نتایج آن را تحت‏الشعاع قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول