اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مدعیان دفاع از حقوق بشر دوگانه عمل می‌کنند/ فیلم موهن منطق ندارد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به غربی‌ها که دائم می‌گویند ما طرفدار صلح، انسان دوستی و حقوق بشر هستیم گفت: این کلمات حرف‌های خوبی است اما پس شما که مدعی حقوق بشر هستید چرا دوگانه عمل می‌کنید.

مدعیان دفاع از حقوق بشر دوگانه عمل می‌کنند/ فیلم موهن منطق ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید محمد حسینی ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین جشنواره موضوعی «یک تصویر از یک حدیث رضوی» با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار کرد: هزار کانون مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید بتواند نیروهای ارزشمندی تربیت کند تصریح کرد: اساس تربیت انسان در دوران کودکی است و شخصیت افراد در این زمان شکل می‌گیرد و چه خوب است که فرزندان را با فرهنگ رضوی و اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اگر هر قدر کار عمرانی، کشاورزی و صنعتی انجام دهیم اما فرهنگ پویا و اصیل ما ترویج نشود راه به جایی نمی‌بریم خاطر نشان کرد: تمام قدرت نرم ما در فکر و اندیشه است که باید بتوانیم این قدرت را ترویج دهیم.

حسینی با تاکید بر اینکه در دهمین جشنواره بین‌المللی رضوی 888 برنامه در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره هر ساله پربارتر از گذشته شود و بر روی افکار و عقاید جامعه تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر سال آثار کیفی از اقصی نقاط جهان به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ارسال می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی این جشنواره در خارج از کشور توسعه خوبی پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه پیامبران وقتی از عدالت و کرامت انسانی سخن می‌گفتند شاهد ظلم حاکمان بودند تصریح کرد: فیلم موهنی که نسبت به ساحت پیامبراکرم(ص) منتشر شد، مشخص است که منطقی ندارد و در پی شکستن قداست‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فکر می‌کند با تخریب جایگاه رفیع پیامبر اکرم(ص) می‌تواند آسان‌تر از خاکریزهای اعتقادی عبور کند خاطر نشان کرد: وظیفه پدر و مادران است که به فرزندان خود پشت صحنه این قضایا را بیاموزند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به دلیل در خطر افتادن منافع خود مانع ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) می‌شوند اظهار کرد: اگر مردم دنیا فرهنگ اهل بیت(ع) را بدانند در برابر ظلم ایستادگی کرده و به همین دلیل منافع افرادی که دنیا را زیر سیطره خود قرار داده‌اند، به خطر می‌افتد.

حسینی با تاکید بر اینکه اگر دشمن با برنامه‌هایش در شبکه‌های ماهواره‌ای جذابیت ایجاد می‌کند تا جوانان را از اسلام بگیرد ما هم باید در برابر این اقدام گام‌های عملی برداریم خاطر نشان کرد: باید کار و فعالیت کنیم تا خداوند به حرکت ما برکت دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دوران کودکی فرزندان خود را طوری تربیت کنیم تا متوجه شوند که وضعیت جهان چگونه است اظهار کرد: کودکان باید محیط پیرامونی، شیطنت‌ها و منافع را بشناسند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به غربی‌ها که دائم می‌گویند ما طرفدار صلح، انسان دوستی، عدالت، حقوق انسان‌ها، زندگی مسالمت‌آمیز و احترام به حقوق دیگران هستیم گفت: این کلمات حرف‌های خوبی است اما پس شما که مدعی هستید چرا دوگانه عمل می‌کنید؟

حسینی تصریح کرد: چرا به اسم آزادی توهین می‌کنید تا عده‌ای ناراحت شده و احساساتشان جریحه‌دار شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول