اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

ایران در برابر یک جهان مبارزه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: ملت ایران در برابر یک جهان مبارزه کرد و هیچ‌یک از مفسران جهان نتوانستند رمز پیروزی با دست خالی در برابر جهانی یکپارچه مسلح را تفسیر کنند.

ایران در برابر یک جهان مبارزه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، عصر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه جلوه‌های دفاع مقدس با نام شکوه ایثار در محل سپاه ناحیه میاندرود بر روی عموم گشوده شد.

در مراسم گشایش این نمایشگاه که فرماندار میاندرود، مسئولان ادارات، جمعی از رزمندگان و فرماندهان سال‌های دفاع مقدس حضور داشتند علی رجبی فرماندار میاندرود با اشاره به رشادت رزمندگان در سال‌های مقاومت و مظلومیت بر احترام به مقام والای یادگاران سال‌های دفاع مقدس تاکید کرد.

فرماندار میاندرود با اشاره به نبرد نابرابر مردم ایران با ارتش مسلح عراق بیان کرد: ملت ایران در برابر یک جهان مبارزه کرد و هیچ‌یک از مفسران جهان نتوانستند رمز پیروزی با دست خالی در برابر جهانی یکپارچه مسلح را تفسیر کنند.

به گزارش فارس، در هشت غرفه این نمایشگاه موضوعاتی مانند عفاف و حجاب، ولایت فقیه و پیروزی در جنگ، مهدویت، جنگ نرم، وصیتنامه‌های شهدا و نمایش جنگ‌افزارها مورد توجه برگزارکنندگان و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

همچنین صحنه‌های مربوط به جنگ تحمیلی مانند سنگرهای رزمندگان، مناجات با خدا در سنگر و پیکرهای شهدا بازسازی شده است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول