اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

4 خانم ایرانی 40 ماه اسارت و شکنجه را تحمل کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌ شورای اسلامی با اشاره به نقش اثرگذار زنان در هشت سال دفاع مقدس گفت: اثرگذاری بانوان در اسارت از مردان بیشتر بود به نحوی که چهار خانم ایرانی 40 ماه اسارت و شکنجه را تحمل کردند.

4 خانم ایرانی 40 ماه اسارت و شکنجه را تحمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در همایش تجلیل از زنان ایثارگر بسیج خواهران ناحیه همدان اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا پیام انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌های گوناگون برای نسل‌های آینده زنده بماند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن برای نابودی انقلاب نوپا تصمیم گرفت تا با مسلح کردن کشور عراق مرزهای ایران را تصرف کرده و انقلاب نوپا را از پای درآورد، اما حمله دشمنان با شکست قطعی روبه‌رو شد و این امر تنها با حمایت مردم حامی ولایت شکل گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) دستور می‌دادند و مردم بدون چون و چرا عمل می‌کردند و در این میان نقش خواهران بیش از مردان مؤثر بود و بدون ایثارگری زنان هرگز در جنگ پیروز نمی‌شدیم.

وی بیان کرد: خواهران با حضور خود در هشت سال دفاع مقدس کوثران زمان خمینی(ره) بودند و در این میان عده‌ای از زنان به اسارت درآمدند و در زندان‌های بعثی ایستادگی و مقاومت کردند تا جایی که آنها را به ستوه آوردند.

خجسته ادامه داد: اثرگذاری بانوان در اسارت از مردان بیشتر بود به نحوی که چهار خانم ایرانی 40 ماه اسارت و شکنجه را تحمل کردند که با این وصف تجلیل از زنان ایثارگر به معنی ترویج فرهنگ ایثارگری، مقاومت و پویایی جامعه است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری دستور مدیریت تحریم‌های اقتصادی را دادند تا مردم آسیب کمتری ببینند که بیانگر دفاع از ولایت و مردم است و در این راستا از دولت خواستیم با مدیریت خود کمترین آسیب به مردم وارد شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز رزم و جبهه ما کار است و مدیران باید به دور از بازی‌های سیاسی، قصور و کوتاهی در خط ولایت مطالبات مردم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: به مدیران کم‌کار تذکر داده شده و تعیین تکلیف می‌شوند، دیروز وظیفه ما حضور در جبهه‌ها و امروز وظیفه ما در مجلس قانون‌گذاری و نظارت در کار مدیران است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول