اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

آیندگان در مورد خوی استکباری دشمنان ایران قضاوت خواهند کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: تمام توطئه‌های استکبار جهانی و وادار کردن صدام به جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت و آیندگان نسبت به این خوی استکباری قضاوت خواهند کرد.

آیندگان در مورد خوی استکباری دشمنان ایران قضاوت خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام مراد کاظمی صبح امروز در نشستی با فرمانده و پرسنل سپاه دشتی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور بزرگی و عزت ملت ایران و رزمندگان است.

فرمانده سپاه دشتی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تبلور مردانگی و دفاع سپاه توحید در برابر لشکر شرک یعنی استکبار جهانی بود.

مراد کاظمی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چندین توطئه توسط استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت اما تمام آنان ناکام ماند.استکبار جهانی به رهبری آمریکا باعث شد تا جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی توسط صدام آغاز شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: در کتاب‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که نگاه می‌کنیم آنچه که مشاهده می‌شود عشق و حماسه بزرگی است که در تمام کتاب‌های تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

وی گفت: تمام توطئه‌های استکبار جهانی و وادار کردن صدام به جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت و آیندگان نسبت به این خوی استکباری قضاوت خواهند کرد.

کاظمی افزود: ملت ایران اسلامی چون خدا باور و دین باور بودند به فرمان امام و مراد خویش راه خود را که راه حق است انتخاب کردند و با وحدت و همدلی جلوی تمام ارتش‌های جهان آن هم با دست خالی اما توکل به خدا ایستادند و به پیروزی بزرگ دست یافتند. سپاه دشتی در امر ماموریت‌ها به عنوان ناحیه برتر استان معرفی شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول