اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جنگ دشمنان با جدیت تمام بر ضد ملت ایران در حال انجام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با وجود تصور برخی‌ها در خاتمه یافتن جنگ، جنگ دشمن با جدیت تمام بر ضد ملت ایران در حال انجام است.

جنگ دشمنان با جدیت تمام بر ضد ملت ایران در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان گلستان اظهار داشت: از وقتی امام خمینی (ره) حرکت خود را در سال 1342 در کشور شروع کرد و جوانان عاشق اسلام به نهضت ایشان لبیک گفتند و تا دوران دفاع مقدس که 60 هزار دلداده برای سربلندی درخت انقلاب اسلامی شهید شدند دشمن لحظه‌ای از توطئه برای ضد ملت ایران فروگذار نبوده است.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت سال صدام و اربابان آمریکاییش تقابل و زورآزمایی سخت دنیای غرب با اسلام بوده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با وجود توطئه‌های روزافزون استکبار جهانی برخی‌ها در داخل کشور تصور می‌کنند جنگ تمام شده است و به دنبال گرفتن مطالبه، حق و حقوق و غنیمت هستند در صورتی که جنگ دشمن با جدیت تمام بر ضد ملت ایران در حال انجام است.

بابایی افزود: بعضی‌ها چون گلوله، موشک و شکاری بمب‌افکن‌های دشمن را نمی‌ببینند فکر می‌کنند دیگر اثری از جنگ نیست ولی به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی، شبیخون و غارت فرهنگی و جنگ نرم و اقتصادی با ما در حال جنگ هستند.

وی تاکید کرد: در این جنگ بسیاری در داخل کشور مجروح شدند و دامی برای اسارت رفتن در دامن دشمن شدند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: در دهه دوم انقلاب برخی در داخل حاکمیت که هم‌اکنون نوکر شبکه‌های ماهواره‌ای انگلیسی مانند بی‌بی‌سی و آمریکایی شدند تلاش کردند ارزش‌های انقلاب اسلامی را جابجا کنند که مشکلات فرهنگی که هم‌اکنون شاهد آن هستیم نشأت گرفته از سیاست‌های غربی تساهل و تسامح و دیگر رفتارهای آنها است.

بابایی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای بیان داشت: جنگ علمی که دشمنان این نظام بر علیه مردم به راه انداختند و شهادت دانشمندان هسته‌ای را به همراه داشت به خیال خود تصور کردند می‌توانند جلوی پیشرفت‌های روزافزون جوانان ما را بگیرند ولی همگان دیدند با شهادت این دانشمندان خون جدیدی در کالبد جامعه تزریق شد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمن بر ضد مردم ایران به کار گرفت گفت: جنگ اقتصادی که از جنگ‌های دیگر دشمنان سنگین‌تر و دارای اهداف پیچیده است در دستور کار جدی دشمنان غرب نظام قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: باید همه توجه کنیم که تکلیف ما در جامعه چیست و با روحیه بسیجی در هر لباسی که هستیم به نحو احسن آن را انجام دهیم.

بابایی اضافه کرد: باید حالت جنگی به خود بگیریم و با جدیت و تمام قوا در هر عرصه‌ای که وجود داریم با روحیه بسیجی و جهادی آن را دنبال کنیم.

وی تاکید بر اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری خصوصا تحقق شعار حمایت از کار و تولید ایرانی خاطر نشان کرد: تقویت و خرید جنس ایرانی را حتی با علم به اینکه عمر این محصول از مشابه خارجی کمی کمتر است، دنبال کنیم نباید پول ایرانی موجب تقویت کارخانجات کشورهای غربی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: باید خانواده‌های ایرانی با ایثارگری تلاش کنند علاوه بر رعایت الگوی صحیح مصرف، در برنامه‌های اجتماعی هزینه‌ها را کاهش و بر غنی آن بیفزاییم.

بابایی افزود: اگر روحیه جهادی داشته باشیم در این جنگ که دشمن مستمرا بر علیه ملت ما ادامه می‌دهد پیروز خواهیم شد. باید به تکلیف خود را به درستی انجام دهیم اگر فقط روحیه اداری داشته باشیم نمی‌توانیم در این شرایط حساس نتیجه مطلوب بگیریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در دوران فتنه 88 مقام معظم رهبری فرموده بودند باید همه روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنند با این کار آمریکا با وجود فشارهایی که وارد می‌کند به جایی می‌رسد که از شما مأیوس خواهد شد.

بابایی ادامه داد: روزی به جایی می‌رسیم که آمریکا از نابودی انقلاب اسلامی نابود می‌شود و آن وقت نظام مقدس جمهوری اسلامی قطبی می‌شود که مظلومان دنیا به آن پناه خواهند آورد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول