اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دفاع مقدس ترجمان ولایتمداری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در دوران دفاع مقدس همه رزمندگان و ایثارگران دل به ولایت خدا، رسول خدا و اهل بیت(ع) داده بودند تا جایی که دفاع مقدس ترجمان ولایتمداری ملت ایران شد.

دفاع مقدس ترجمان ولایتمداری ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت توزیع برق استان همدان، ایمان، اخلاص، فداکاری و ولایتمداری را از جمله الفبای فرهنگ جهد و شهادت بیان کرد و افزود: دفاع مقدس تنها فتح خاک نبود بلکه فتح دل‌ها و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب بود.

وی از دفاع مقدس با عنوان یک رویداد بزرگ تاریخ‌ساز یاد کرد و اظهار داشت: این رویداد بزرگ و تاریخی گذشته و آینده ما را تضمین کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شرایط سخت جنگ و کمبود امکانات تصریح کرد: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی ملت ایران با ولایتمداری خود از دل تحریم‌ها در عرصه‌های دفاعی و نظامی خودکفا شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دیروز در آن شرایط سخت در این عرصه‌ها خودکفا شدیم آیا امروز و با این آموزه‌ها نمی‌توانیم خودکفایی اقتصادی را رقم بزنیم؟

آزادی اضافه کرد: اگر راه نورانی دفاع مقدس دیروز بن‌بست‌ها را می‌شکست امروز نمی‌تواند در عرصه‌هایی که دشمن ما را تهدید و تحریم کرده بن‌بست‌شکن باشد؟

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: حقیقتاً این ملت دارای منابع و سرمایه‌های بزرگی است که مهم باور داشتن این منابع است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز می‌توانیم با بهره‌گیری از علم و رفاه خود دین خدا را یاری کنیم.

وی با تأکید بر سهیم شدن همه مردم در جهاد اقتصادی اظهار داشت: پی‌ریزی اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست بلکه به معنای استفاده درست از منابع و سرمایه‌های موجود برای قطع وابستگی است.

آزادی به وضعیت خوب کشور در زمینه صنعت اشاره کرد و گفت: امروز صنعت آب و برق کشور صنعتی خودکفاست که می‌تواند برای کشور ارزش افزوده ایجاد کند.

در پایان سردار سلگی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و در پایان مراسم نیز از رزمندگان و جانبازان شرکت نیروی برق استان تجلیل شد.  

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول