اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تاکتیک امروز دشمن حمله به مرز‌های فکری ایرانیان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز تاکتیک دشمن حمله به مرز‌های جغرافیایی کشور نیست بلکه تاکتیک دشمن حمله به مرز‌های فکری ملت ایران است.

تاکتیک امروز دشمن حمله به مرز‌های فکری ایرانیان است

سید حسین بهشتی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه گرامیداشت دفاع مقدس به نوعی گویای حماسه‌آفرینی ملت ایران در جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، شهادت‌ها و جانبازی‌های خود افتخارات بسیاری را برای اسلام، انقلاب و نسل‌های آینده آفریده‌اند.

وی با بیان اینکه جهاد و دفاع دارای ماهیت نظامی و فرهنگی است، ادامه داد: در قرآن کریم آمده است که اگر دفاع نبود، تمام مراکز توحیدی دستخوش ویرانی و نابودی قرار می‌گرفتند و دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی سبب حفاظت از تمامیت، اصل نظام و مسائل فرهنگی ایران اسلامی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین در قرآن کریم جهادی بدون ماهیت فرهنگی وجود ندارد، تصریح کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) سربازان اسلام افرادی هستند که اندیشه‌های خود را بر فراز اسلحه‌ها و شمشیر‌هایشان حمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مکتبی که نیرو‌های نظامی و رزمنده‌اش در خود جبهه بیشترین ارزش معنوی، فرهنگی و بصیرت را به دوش می‌کشند از تمام ویژگی‌های جهادی برخوردار است، اضافه کرد: اما در برخی از زمان‌ها که دشمن با حمله نظامی به کشور تجاوز می‌کند، صفحات جنگ باید با صف‌آرایی منظم نظامی برای شکست دشمن تنظیم شود.

بهشتی‌نژاد ادامه داد: اما زمانی که دشمن بدون یورش و حمله نظامی کشور را نشانه می‌گیرد، تمام ملت باید نسبت به روش‌های دشمنان برای تجاوز به کشور آگاه باشند، تاکید کرد: امروز تاکتیک دشمن حمله به مرز‌های جغرافیایی کشور نیست بلکه تاکتیک دشمن حمله به مرز‌های فکری ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن برای حمله به ایران تغییر کرده و نقشه دشمن فرهنگی شده است، افزود: تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم نشان از گستردگی تهاجم‌های دشمن به مرز‌های عقیدتی و فرهنگی یک جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به ضرورت بسیج شدن تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: همچنین جامعه باید برای عبور از تهاجم‌های فرهنگی، مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم را تقویت کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول