اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله:

فرزندان ایران به خودکفایی در عرصه دفاعی رسیدند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان باید بدانند که فرزندان ایران اسلامی با اعتماد به نفس به خودکفایی در عرصه دفاعی رسیدند.

فرزندان ایران به خودکفایی در عرصه دفاعی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده امروز در یادواره شهدای کارگری، کارمندی و اصناف این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: سخن گفتن از شهدا سخت است، زیرا آن‌ها مردان راه حق و "عند ربهم یرزقون" هستند.

وی با بیان اینکه باور داریم که شهدا زنده هستند، ابراز داشت: امروز آثار حیات طیبه شهدا در سراسر جهان خود را نشان می‌دهد، شهدا به عهد و پیمان خود ثابت‌قدم ماندند و به مقصد یعنی مقام والای شهید رسیدند.

وی اذعان داشت: تعدادی از بازماندگان دوران دفاع مقدس در عهد و پیمانی که با خدا بستند، هرگز تغییری در راهشان روی نداد و این افراد کسانی هستند که به تعبیر مولا علی (ع) برترین افراد بشریت هستند.

محسن‌زاده بیان کرد: کسانی که تمام وجود خود را در راه مجاهدت در راه خدا فدا می‌کنند، برترین افراد بشر هستند و به تعبیر امام سجاد (ع) انسانی که برای فدا کردن جان خود برای اسلام و قرآن آماده شود، دارای خلق و خوی اهل بیت (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا محور دفاع مقدس هستند و شهادت بیش از 215 هزار نفر در دوران جنگ تحمیلی امروز به ثمر نشست و در این راه باید استقامت کنیم.

محسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین با راه‌اندازی جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه در غزه قصد آزمایش ایران اسلامی را داشت تا جنگ جهانی بعدی را راه بیندازد.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که فرزندان ایران اسلامی با اعتماد به نفس به خودکفایی در عرصه دفاعی رسیدند و می‌توانند، دست‌مایه و خمیرمایه بخش‌های دیگر شوند.

محسن‌زاده با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: امام خامنه‌ای فرمودند "به جوانان اعتماد کنید، زیرا جوانان امروز از جوانان نسل اول و دوم جلوترند".

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در دفاع مقدس شکل گرفت، ابراز داشت: امروز جنگ سخت تمام شده است، اما تهدیدات دشمن و این غده سرطانی به پایان نرسیده است.

محسن‌زاده عنوان کرد: امروز مرزهای ایران همین مرز جغرافیایی نیست، بلکه خط مقدم ما حزب‌الله لبنان است و سید حسن نصرالله جواب آن‌ها را داد.

وی بیان داشت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی شکل گرفته است و اگر دشمن در این مسیر موفق نمی‌شود به علت تاسی به شهدا است و امروز اردوی راهیان نور قدمگاه شهدا است.

محسن‌زاده جنگ سوم را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: جنگ سوم همزمان با جنگ سخت شروع شد و روزبه‌روز گسترده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله حضور مردم در سیستم اصلاح نظام اداری را یک ضرورت خواند و اذعان داشت: امروز در عرصه جنگ اقتصادی باید دست ستون پنجم دشمن قطع و جریان انحراف شود تا آسیبی نبینیم.

محسن‌زاده خاطرنشان کرد: مردم در دوران دفاع مقدس بدترین شرایط اقتصادی را تحمل کردند و میدان‌دار بحث‌های اقتصادی بعد از جنگ تحمیلی شدند و روح قناعت و صرفه‌جویی را پیشه خود کردند تا این مرحله بسیار سخت گذشت.

وی بیان داشت: بعضی مدیران ... نزد مقام معظم رهبری رفتند و وضعیت اقتصادی را به شعب ابیطالب تشبیه کردند و ایشان در جواب به این افراد فرمودند "این شرایط بدر و خیبر است، اگر پیچ خطرناک را طی کنیم ".

محسن‌زاده با بیان اینکه مسجد برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی تبدیل به سنگر شد، ابراز داشت: دفاع مقدس احیاگر مسجد است و نقش مسجد از راهکارهای اجرایی تا آموزش‌های دفاعی و حفظ عقاید و باورها را شامل می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی دفاع مقدس افزود: استقلال کشور، الگوسازی برای ملت‌های آزاده، برخورد با قدرت‌های بزرگ و اقتدای ملت‌های مسلمان در بیداری اسلامی به ایران از جمله این دستاوردها است.

به گزارش فارس، همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و به همت بسیج ادارات صاحب الزمان (ع) سپاه زرند یادواره شهدای کارگری، کارمندی و اصناف این شهرستان با حضور خانواده معزز و مکرم شهدا، عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند، حجت‌الاسلام جعفری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند، کرمی فرماندار زرند، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

این مراسم با اجرای چند برنامه فرهنگی و پخش کلیپ همراه بود، همچنین در این آیین از چند نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول