اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس:

منشور ‌استقلال‌طلبی امام خمینی در ‌‌‌افق چشم‌انداز مسئولان ‌قرار دارد‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس گفت: منشور آرمانی و استقلال طلبی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در تمام دوران‌ها در سرلوحه و افق چشم‌انداز مسئولان نظام اسلامی قرار دارد.

منشور ‌استقلال‌طلبی امام خمینی در ‌‌‌افق چشم‌انداز مسئولان ‌قرار دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان با حضور رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سیدمهدی حسینی دبیر منطقه دوازده دانشگاه آزاد اسلامی کشور، جواد طاهری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان و تعدادی از استادان و دانشجویان فعال حاضر در این دانشگاه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اوج قدرت و اراده ایران اسلامی در دوران سراسر افتخار و عظمت جنگ تحمیلی به رخ بیگانگان کشیده شد.

رجب رحمانی ادامه داد: لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سطح کشور امروز به خوبی در سراسر جامعه احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه ‌منشور آرمانی و استقلال طلبی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در تمام دوران‌ها در سرلوحه و افق چشم‌انداز مسئولان نظام اسلامی قرار دارد،‌عنوان کرد: الگوگیری از سیره و منش ائمه اطهار در هر مرحله‌ای تضمین‌کننده عزت و سرافرازی حکومت‌های اسلامی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظر امام راحل در حوزه علمی ورود دانشجویان به عرصه‌های متنوع و گوناگون تصمیم‌گیری جامعه اسلامی بود.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان نیز با قدردانی از تلاش مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد این شهرستان در راستای توسعه علمی استان قزوین تصریح کرد: دانشجویان امروز در سنگر نخست مقابله با تهدیدات و شبیخون‌های دشمنان و به ویژه آمریکا و غرب قرار دارند.

محمد بهرام‌زاده ادامه داد: تداوم حضور دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی با بسترسازی مناسب مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که فارغ از محیط علمی قرار دارند به رشد و تعالی اصلی دست پیدا نمی‌کنند، بیان کرد: رشد و بالندگی امروز جامعه به پاس تلاش‌های بی‌وقفه دانشجویان است.

گفتنی است مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان نیز در این برنامه حضور داشت.

قدردانی از زحمات و پیگیری‌های جواد طاهری رئیس اسبق دانشگاه آزاد تاکستان از حاشیه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول