اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه آزاد تاکستان اعلام کرد

تحصیل 16 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد شهرستان تاکستان از تحصیل بیش از 16 هزار دانشجو در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه خبر داد.

تحصیل 16 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد تاکستان

جواد طاهری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در عرصه دانشگاه و تولید علم در جامعه اظهار کرد: دانشگاه در تعریف کلی مبدأ و آغازکننده تحولات مختلف در یک جامعه و نظام مردمی است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: بدون شک رسیدگی به خواسته‌های منطقی دانشجویان در راستای بخشنامه‌ها و قوانین دانشگاهی موجود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانشجویان کشور از انگیزه و توان بسیار بالایی در نهضت تولید علمی بهره‌مند هستند که باید به طور مطلوب از آنها استفاده شود، تصریح کرد: دولت و مسئولان امروز مصمم به افزایش سطح حمایت‌های مادی و معنوی خود از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستند.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح از سوی مسئولان می‌تواند راه‌گشای تمام مشکلات و نیز دغدغه‌های دانشجویی باشد.

طاهری با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های تداوم یافته این دانشگاه در عرصه جذب دانشجویان عنوان کرد: تقویت و محوری‌کردن برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، کمک به بنیه علمی دانشجویان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشکده‌ها و نیز برپایی همایش‌های مختلف از اهم و شاخص برنامه‌های ارائه شده در طول سه سال گذشته در این دانشگاه بوده است.

وی بیان کرد: اندیشه‌های اسلامی لازم است که به طور عمیق‌تر در سطح دانشگاه‌ها نهادینه شود.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در حال حاضر بیش از 16 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشکده‌های موجود در این واحد دانشگاهی مشغول به ادامه تحصیل هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: همت بلند و عزم راسخ‌تر در امور فرهنگی می‌تواند شبیخون‌های ضد فرهنگی غرب را خنثی کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول