اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود خبر داد

پذیرش 1100 دانشجوی جدید در دانشگاه پیام‌نور شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود از پذیرش یک‌هزار و 100 دانشجوی جدید در دانشگاه پیام‌نور شاهرود خبر داد.

پذیرش 1100 دانشجوی جدید در دانشگاه پیام‌نور شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد مهر دانشگاه پیام‌نور شاهرود که هم‏زمان با نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید و در آستانه فرا رسیدن مهرماه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون سراسری سال 91 بیش از یک‌هزار و 100 نفر دانشجو در این واحد دانشگاهی پذیرش شدند.

وی تصریح کرد: این دانشجویان در مجموع 40 رشته از پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، زبان‏های خارجی و هنر در این دانشگاه پذیرفته شده‏اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود همچنین در خصوص زمان پذیرش دانشجویان جدیدالورود گفت: ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان هم‏زمان با سایر مراکز پیام‌نور در سراسر کشور از اول تا هفتم مهرماه در این دانشگاه انجام خواهد شد.

شاهینی ادامه داد: لازم است دانشجویان بعد از انجام ثبت‌نام و انتخاب واحد اولیه در سیستم گلستان، در تاریخ‏های اعلام شده از سوی دانشگاه با در دست داشتن مدارک مربوطه به کارشناس رشته خود مراجعه کنند.

وی همچنین از ایجاد هفت رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور شاهرود خبر داد و گفت: این هفت رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور شاهرود شامل الهیات گرایش تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، جغرافیا و برنامه‏ریزی روستایی، علوم سیاسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، زیست‏شناسی عمومی، زیست‏شناسی علوم گیاهی و مهندسی کشاورزی گرایش ترویج و آموزش کشاورزی است.

شاهینی گفت: همچنین مقدمات ایجاد سه رشته در مقطع کارشناسی‏ارشد شامل تاریخ گرایش ایران اسلامی، ریاضی گرایش محض و کشاورزی گرایش علوم دامی فراهم شده و در آینده در این دانشگاه راه‏اندازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور برخی از رشته‏های این دانشگاه را در مرحله دوم دفترچه انتخاب رشته اعلام کرد، به داوطلبان توصیه می‏شود در هنگام انتخاب رشته هر دو دفترچه و رشته‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش را مطالعه کنند.

ستاد مهر در دانشگاه پیام‌‌نور شاهرود تشکیل شد

به گزارش فارس؛ همچنین ستاد مهر در دانشگاه پیام‌نور شاهرود به منظور استقبال از دانشجویان در این شهرستان تشکیل شد.

هم‏زمان با نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید و در فرا رسیدن مهرماه، ستاد مهر دانشگاه پیام‌نور شاهرود با حضور رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود، اعضای هیئت علمی و مسئولان آموزشی دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شد.

در این مراسم، «مهری ادریسی» دارنده دانشنامه دکترای تاریخ و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور شاهرود به عنوان رئیس ستاد مهر جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود منصوب شد.

همچنین در این مراسم مواردی نظیر اطلاع‏رسانی دقیق و به‏موقع در خصوص نحوه ثبت‌نام غیرحضوری و اعلام زمان‏بندی مراجعه حضوری دانشجویان از طریق تراکت، بنر و ... برنامه‏ریزی لازم جهت برگزاری جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود و تشکیل کمیته‏ای از دانشجویان فعال فرهنگی و بسیجی در راستای مشارکت در برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود به تصویب رسید.

همچنین در ستاد مهر دانشگاه پیام‌نور شاهرود، برنامه‏ریزی لازم در خصوص آشنایی دانشجویان با سیستم آموزشی گلستان و نحوه استفاده از سیستم در مراحل مختلف اعم از ثبت‌نام، انتخاب واحد، اعلام نمره و ...، حضور مسئولان مربوطه اعم از رئیس، معاون، مدیران و کارشناسان مربوطه در مراسم استقبال، برنامه‏ریزی لازم در خصوص ارائه امکانات لازم در روز جشن به دانشجویان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه و معرفی آنها به دانشجویان جدیدالورود با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در آنها مصوب شد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول