اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد

چاپ 28 کتاب علمی در دانشگاه آزاد رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از چاپ 28 کتاب علمی توسط مجموعه این دانشگاه خبر داد.

چاپ 28 کتاب علمی در دانشگاه آزاد رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا ایرانبخش ظهر امروز در جریان دیدار با امام جمعه شهرهای پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی اظهار داشت: چاپ کتب علمی موجبات ارتقای سطح آموزشی دانشجویان را افزایش می‏دهد.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در راستای چاپ کتاب‏های علمی بیشتر از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

ایرانبخش ضمن تقدیر از حمایت‏های امام جمعه شهرهای پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی، گزارشی جامع از فعالیت‏های فرهنگی، آموزشی، علمی، پژوهشی و ... واحد رودهن و مرکز بومهن ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: در خصوص امور فرهنگی دانشگاه باید بیش از این کوشش کرد.

وی تصریح کرد: جلوه رحمانی دین مبین اسلام باید در سایه جاذبه حداکثری بر فضای مراکز دانشگاهی حاکم شود.

ایرانبخش اضافه کرد: این مهم با به کارگیری رهنمودهای امام راحل (ره)، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر اسلامی شدن دانشگاه‏ها محقق می‏شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: تشکیل شورای آموزش عالی شهرستان با حضور امام جمعه از برنامه‏‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است.

وی سیاست‏های جامع واحد رودهن را به چهار بخش مختلف تقسیم کرد و گفت: توسعه و تعمیق ارزش‏های اسلامی، ارتقای کیفیت آموزشی و افزایش خدمات رفاهی نظیر راه‌‏اندازی و توسعه بازارچه دانشجویی با مشارکت خود دانشجویان از جمله  این اهداف چهارگانه است.

ایرانبخش اضافه کرد: همچنین توسعه و تعمیق پژوهش و پاسخگویی به نیازهای جامعه و صنعت و پاسخگویی منطقی به نیازهای نسل امروز جامعه دیگر بخش‏های اصلی و محوری فعالیت‏های این واحد عملی را شامل می‏‏شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول