اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

حفظ جزء 30 قرآن جزو واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی حفظ جزء 30 قرآن کریم را جزو واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

حفظ جزء 30 قرآن جزو واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد محمدزاده پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال تحصیلی جدید حفظ جزء 30 قرآن به عنوان یک واحد درسی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه درس دفاع مقدس برای دانشجویان نیز به صورت واحد درسی ارائه می‌شود، افزود: با توجه به نامگذاری امسال فراهم کردن زمینه رشد و توسعه دانشجویان از مهم‌ترین رسالت‌های این دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از حمایت این دانشگاه از انجمن‌های علمی خبر داد و اضافه کرد: تاکنون انجمن رباتیک دانشگاه استان فعالیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

محمدزاده ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان رتبه سوم کشوری را به لحاظ انجام فعالیت‌های فرهنگی در بین دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور کسب کرده است.

وی به انعقاد سه تفاهم‌نامه در راستای رشد و توسعه دانشجویان با دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها با پارک علم و فناوری، فنی و حرفه‌ای و اداره کل استاندارد استان منعقد شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تصریح کرد: این دانشگاه در سال گذشته در مسابقات قرآن کریم سراسر کشور رتبه سوم را از لحاظ تعداد شرکت کنندگان کسب کرده است.

محمدزاده ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، توسعه فرهنگ نماز، حمایت از کانون‌های قرآن و عترت و انجمن‌های علمی را از دیگر رسالت‌های این دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول