اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

دست دانشگاه آزاد در بسط رشته‌ها بسته است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: دانشگاه آزاد گاه برای افزایش رشته‌های تحصیلی در واحدهای خود باید مدت‌ها در انتظار باشد در حالی که سایرین با یک نامه موافقت افزایش رشته می‌گیرند.

دست دانشگاه آزاد در بسط رشته‌ها بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطاءالله افتخاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال تحصیلی جدید به همه دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها اظهار کرد: با رویکرد فرهنگی در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنیم و اکنون برنامه‌های فرهنگی ما نسبت به سایر برنامه‌های دیگر پررنگ‌تر دیده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد: در زمینه حجاب و عفاف به همه دانشجویان و اساتید خود یادآور شده‌ایم که چادر لباس رسمی است و در این زمینه نیز با فرهنگ‌سازی انجام گرفته هیچ‌گونه واکنش منفی از سوی دانشجویان دختر خود نداشته‌ایم.

افتخاری افزود: بیشترین کرسی‌های آزاد‌اندیشی در سطح مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شده است.

این مسئول در ادامه گفت: تقریبا در طول سال تحصیلی و از چند سال گذشته تاکنون هر هفته جلسات پرسش و پاسخ در حوزه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی در این دانشگاه برگزار شده است.

وی فعالیت سیاسی را با سیاسی‌کاری در دانشگاه دو مقوله جداگانه دانست و گفت: در دانشگاه آزاد یاسوج تا آن‌جا که می‌توانستیم فضای باز سیاسی ایجاد کردیم که خوشبختانه دانشجویان ما از این فرصت هیچ‌گاه سوء استفاده نکردند.

افتخاری به افزایش رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: متأسفانه در دانشگاه آزاد باید مدت‌ها برای افزایش تعداد رشته‌ها پشت خط ماند در حالی که دیگر دانشگاه‌ها تنها با یک نامه‌نگاری ساده به خواسته‌های خود در این زمینه خواهند رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چه تحولی پس از تغییرات مدیریتی کلان در دانشگاه آزاد صورت گرفته و آیا این تغییر لازم بود، افزود: در هر عرصه‌ای اگر تغییر نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود که دانشگاه آزاد نیز مشمول این قاعده است.

وی افزود: هر چند آقای جاسبی برای دانشگاه زحمت کشید ولی باید تحول صورت می‌گرفت و با رویکرد دانشگاهی که دکتر دانشجو و خانواده آن‌ها دارند مطمئن هستم که دانشگاه آزاد سیر تحولی پویایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول