اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علوم پزشکی همدان خبر داد

معدوم‌سازی 551 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در همدان

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از معدوم‌سازی 551 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در همدان خبر داد.

معدوم‌سازی 551 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در همدان

علی‌‌اصغر وحیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازدید‌ تعداد 208 واحد تولیدی خوراکی و آرایشی و بهداشتی، سردخانه‌ها و انبارها و مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در همدان خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اساس بازدید‌های انجام شده از 208 واحد فوق تعداد 23 واحد با ضوابط فنی و بهداشتی مطابقت نداشت و 13 واحد غیرمجاز نیز شناسایی شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به نمونه‌برداری از 206 قلم کالا در همدان نیز تصریح کرد: 17 مورد از اقلام نمونه‌برداری شده با پروانه ساخت یا برگه آنالیز یا ویژگی‌های میکروبی و شیمیایی مطابقت نداشتند.

وی با اشاره به معرفی سه واحد متخلف به مراجع قضایی از پلمب یک واحد متخلف به حکم مراجع قضایی خبر داد.

وحیدی‌نیا با بیان اینکه طی یک ماه اخیر 62 فقره پروانه بهره‌برداری، مسئول فنی، ساخت و شناسه نظارت کارگاهی صادر و تمدید شده است، عنوان کرد: 20 ساعت کلاس آموزشی و اطلاع‌رسانی نیز برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از توقیف یک‌هزار کیلوگرم پلاستیک مواد 2 (پوشش بسته‌بندی یخ)، 2 هزار و 250 کیلوگرم شور و ترشی و 357 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در همدان خبر داد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان سخنانش تصریح کرد: 551 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شامل 435 عدد مداد، 86 عدد لاک ناخن و 30 عدد رژ لب، 526 عدد پاکت شیر در اوزان مختلف (457 لیتر)، 138 عدد بستنی (55 لیتر) و در مجموع 512 لیتر شیر و بستنی غیرمجاز معدوم شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول