اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

جمع‌آوری لوازم آرایشی غیرمجاز از داروخانه‌های دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از جمع‌آوری لوازم آرایشی غیرمجاز از داروخانه‌های دشتستان خبر داد.

جمع‌آوری لوازم آرایشی غیرمجاز از داروخانه‌های دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی دشتستان با تاکید بر اهمیت سلامت مردم اظهار داشت: از تمام امکانات و تجهیزات موجود در شبکه بهداشت دشتستان برای افزایش شاخص‌های سلامتی مردم در شهرها و روستاهای دشتستان بهره می‌گیریم.
وی افزود: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع غذا و دارو از مهم‌ترین برنامه‌های این شبکه است که طی سال جاری اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از جمع‌آوری لوازم آرایشی غیرمجاز از داروخانه‌های دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازدید از داروخانه‌های خصوصی سطح شهرستان دشتستان با نظارت واحد امور دارویی و واحد نظارت بر مواد آرایشی، بهداشتی شبکه؛ مقدار زیادی لوازم آرایشی بدون مجوز وزارت بهداشت جمع‌آوری و برای امحا به امور دارویی استان ارسال شد.
کهن تصریح کرد: همچنین در راستای انجام این طرح که دو هفته به طور انجامید توسط اکیپ بهداشتی متشکل از نماینده اداره بازرگانی، تعزیرات حکومتی، اماکن، مجمع امور صنفی، واحد امور دارویی و واحد نظارت بر مواد آرایشی، بهداشتی شبکه از دو باشگاه بدنسازی، سه مرکز عرضه مکمل‌های رژیمی - غذایی و یک مغازه دارو گیاهی بازدید به عمل آمد و اقلام غیرقابل عرضه در این مراکز جمع‌آوری شد.
وی اضافه کرد: در این عملیات به مراکز عرضه مکمل‌ها نیز برای اخذ پروانه کسب و سایر مجوزها به صورت کتبی اخطار داده شد.
کهن همچنین از اجرای طرح تندرستی و بهداشت فردی دانش‌آموزان دشتستان خبر داد و گفت: این طرح مهم با همکاری شرکت صحت و اداره آموزش و پرورش این شهرستان ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی در دشتستان اجرا شد.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه بهداشت دهان و دندان و بهداشت فردی اجرا شد که با استقبال دانش‌آموزان و والدین مواجه شد.
کهن اضافه کرد: در این طرح بسته‌های آموزشی و بهداشتی شامل خمیردندان، مسواک، شامپو، مایع دستشویی همراه با کتابچه و پوسترهای آموزشی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی اهدا شد.
وی اذعان داشت: در این طرح و همزمان با توزیع اقلام، جلسات آموزشی توسط پرسنل شبکه بهداشت و درمان برای دانش‌آموزان برگزار شده است.
انتهای پیام/ن۲۰                           
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول