اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی:

320 فروشگاه لوازم آرایشی بدون مجوز در مشهد پلمب شدند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: 320 فروشگاه لوازم آرایشی بدون مجوز در مشهد شناسایی و پلمب شد.

320 فروشگاه لوازم آرایشی بدون مجوز در مشهد پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز فروزانفر ظهر امروز در استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آرایشگاه‌های زنانه به عنوان یکی از محل‌های توزیع اقلام آرایشی قاچاق محسوب می‌شوند که از مجموع هفت هزار آرایشگاه زنانه فعال در مشهد 64 درصد فاقد مجوز هستند.

وی با اشاره به توزیع برخی اقلام آرایشی قاچاق در داروخانه‌ها گفت: با انتصاب معاونت جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مبارزه با این پدیده شوم و مخل سلامت جسم و اقتصاد جامعه جدی‌تر شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با استناد به اطلاعات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: 86 درصد خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی از مولفه‌های کیفیت اینگونه کالاها بی‌اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه میزان کشف لوازم آرایشی قاچاق در استان در فروردین ماه سال جاری بیش از 164 هزار قلم بوده است، افزود: ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از شش میلیون و 560 میلیون ریال است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تاکید کرد: 95 درصد از اقلام آرایشی قاچاق شده به مقصد مشهد از مبدا تهران بارگیری می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول