اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی نمین:

تشکیل 19 پرونده قاچاق لوازم آرایشی و سیگار در نمین

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نمین از تشکیل 19 پرونده مربوط به قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگارت خارجی خبر داد.

تشکیل 19 پرونده قاچاق لوازم آرایشی و سیگار در نمین
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سلیم کریمی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا در نمین اظهار داشت: از این تعداد پرونده 14 مورد مربوط به قاچاق سیگارهای خارجی و پنج پرونده نیز مربوط به قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی است.
وی با اعلام اینکه این اقدام در 40 روز گذشته انجام شده است، تصریح کرد: همچنان اقدامات خوبی در برخورد قاطع با قاچاقچیان در حال انجام است به طوری که اجازه نمی‌‌دهیم کالاهای قاچاق به طرق مختلف وارد بازار شود.
کریمی همچنین از کشف 6 هزار سیگار خارجی و 50 قلم لوازم آرایشی در 1.5 ماه گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه افراد دستگیر شده همراه با پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
رئیس تعزیرات حکومتی نمین شدت عمل تعزیرات را با قاچاقچیان بسیار سخت و محکم توصیف کرد و ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم عرصه بازار جولان قاچاقچیانی باشد که به دلایل مختلف سعی می‌کنند نبض بازار را بر عهده بگیرند.
‌در این جلسه معاون فرماندار نمین نیز در سخنانی با بیان این‌که قاچاق ضربات سنگینی را بر پیکره اقتصاد و تولید داخلی وارد می‌کند، اضافه کرد: قاچاق یک سو رفتار اقتصادی در عرصه اجتماعی است که مصداق‌های آن را می‌توان مشاهده کرد.
پرویز سیفی به کم بودن میزان جرائم و رخدادهای انتظامی با قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی و برخی ارگان‌های مرتبط مبارزه بی‌امانی را با قاچاقچیان در مناطق مختلف این شهرستان شاهد هستیم که انتظار می‌رود بحث آگاه‌سازی همچنان مورد تاکید قرار گیرد.
وی از خطبا و وعاظ محافل عزای حسینی خواست تا در سخنرانی‌های خود مردم را نسبت به مضرات مصرف مواد مخدر آگاه کرده و خانواده‌ها را به مراقبت بیشتر از فرزندان خود هدایت و راهنمایی کنند.
معاون فرماندار نمین تلاش نظام استکباری را برای به هم زدن نظم اجتماعی و عمومی خاطر نشان کرد و افزود: دشمنان ما امروز با حربه سنگین مواد مخدر و صنعتی‌سازی آن به فکر مقابله و مواجهه با نظام اسلامی هستند که انتظار می‌رود روز به روز این تهدیدات و توطئه‌ها رنگ خنثی به خود بگیرد.
‌در جلسه مشابهی که در فرمانداری خلخال برگزار شد، معاون فرماندار خلخال نیز از کاهش چشمگیر کالاهای قاچاق خبر داد.
حسن فرضی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خلخال اظهار داشت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و پیش‌بینی‌های لازم میزان قاچاق به ویژه قاچاق چوب و ذغال جنگلی در خلخال به حداقل ممکن رسیده و همچنان این مبارزات سفت و سخت ادامه دارد.
وی به هم‌مرز بودن خلخال با استان‌های گیلان، آذربایجان‌شرقی و غربی اشاره کرد و ادامه داد: هر چند از این مسیرها بعضی از قاچاقچیان سعی می‌کنند کالای قاچاق را وارد استان کنند اما مراقبت‌های ویژه مأموران نیروی انتظامی سبب شده تا قاچاقچیان فضا را برای فعالیت خود محدود ببینند.
فرضی در ادامه سخنان خود از کشف و ضبط 8 هزار قوطی مشروبات الکلی با هدف ترانزیت آن به استان گیلان و همچنین دستگیری چندین تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: کمترین میزان قاچاق در چند ماه گذشته در شهرستان خلخال گزارش شده که اغلب آنها مربوط به مواد دخانی و مشروبات الکلی بوده که اغلب گرفتار مأموران نیروی انتظامی و مراقبت‌کنندگان قرار گرفتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول