اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افاغنه ایست و بازرسی میرزایی را دور می‌زدند

20 تن لوازم آرایشی قاچاق از بازار دور ماند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرعباس از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف 20 تن انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان طی روزهای اخیر خبر داد.

20 تن لوازم آرایشی قاچاق از بازار دور ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس عبدالحسین بسطامی در نشست تشریح عملکرد و اقدامات مأمورین ایستگاه بازرسی شهید میرزایی اظهار داشت: مأموران سختکوش مستقر در ایستگاه بازرسی مذکور طی چند مرحله عملیات جداگانه در هفته گذشته ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق 20 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، 540 بسته چای، ۲ هزار و 880 قوطی و پاکت آبمیوه، بیش از یک ‌هزار و 300 ثوب انواع البسه و پوشاک و 383 عدد باطری موبایل کشف کردند.
وی ادامه داد: همچنین در بررسی دقیق معبر اطراف ایستگاه تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز را که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قصد عزیمت به استان‌های مرکزی را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.
این فرمانده انتظامی در ادامه بیان فعالیت‌های ایست و بازرسی یاد شده اظهار داشت: مأموران پرتلاش و سختکوش انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی همچنین با انجام فعالیت شبانه‌روزی و کنترل لحظه‌ای خودروهای عبوری محور بندرعباس سیرجان و اشرافیت کامل بر محور به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن 20 تن انواع لوازم آرایشی قاچاق و فاقد مدارک کشف و ضبط کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی طی عملیاتی دیگر در روزهای گذشته حین کنترل محور خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 تاکسی که در مسیر بندرعباس به سیرجان در حال حرکت بود مشکوک و متوقف و در بازرسی دقیق از آن 11 کیلوگرم تریاک که در داخل یک کیف در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کردند و در این رابطه پنج نفر (راننده و سرنشینان خودرو) را دستگیر کردند.
ایستگاه بازرسی شهید میرزایی به واسطه واقع شدن در محور ترانزیتی سیرجان بندرعباس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/آ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول