اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 شرکت تولیدی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: با حضور 40 شرکت تولیدی از استان‌های مختلف کشور ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه اردبیل گشایش یافت.

برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 شرکت از تولیدکنندگان تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی،  خراسان رضوی، همدان، گیلان و هرمزگان، تولیدات خود را در این حوزه به نمایش گذاشتند.
مهدی خدمتی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین متدها و لوازم آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها و پاک‌کنده‌ها، لوازم گریم و صنایع وابسته به آن به نمایش گذاشته شده است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل با اعلام اینکه این شرکت‌ها با حداقل سود محصولات خود را عرضه کرده‌اند، گفت: تولید کنندگان با حداقل 20 درصد تخفیف در قیمت نسبت به نرخ بازار محصولات متنوع خود را به معرض دید و خرید گذاشته‌اند تا علاقمندان بتوانند از آنها استفاده کنند.
این مسئول به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: قرار است همایش ویژه‌ای نیز در حوزه آرایشی و بهداشتی برای بانوان با هدف آموزش بهتر در این حوزه برگزار شود که بانوان می‌توانند در این همایش و دوره‌های آموزشی نیز شرکت کنند.
خدمتی خرید آسان، دسترسی به تازه‌ترین محصولات،‌ تنوع محصول و انتخاب از بین تولیدات شرکت‌های مختلف را از مزایای برگزاری ششمین نمایشگاه تخصص آرایشی و بهداشتی اعلام کرد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 27 آذر ماه برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 عصر از آن بازدید کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول