اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان خبر داد

اختصاص 70 میلیون تومان به احداث کتابخانه شهر زهره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از اختصاص 70 میلیون تومان اعتبار به احداث کتابخانه شهر زهره در هندیجان خبر داد.

اختصاص 70 میلیون تومان به احداث کتابخانه شهر زهره

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان سیدحسن ساداتی صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه شهر زهره هندیجان که با حضور جمعی از مسئولان شهری انجام شد، اظهار کرد: کتابخانه شهر زهره هندیجان با برخورداری از 650 متر مربع مساحت از اقدامات بسیار مطلوب در راستای گرایش جوانان و مردم این منطقه به مطالع و کتاب‌خوانی است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه افزود: اعتبار اختصاص داده شده به ساخت و احداث کتابخانه این منطقه 70 میلیون تومان است.

* اختصاص 300 میلیون تومان به احداث کتابخانه شهرک چمران

مدیر امور کتابخانه‌های شهرستان نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تکمیل و تجهیز کتابخانه‌‌‌های عمومی شهرک چمران از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره بوده که امروز در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه به منظور افتتاح کتابخانه شهرک چمران اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: مساحت این کتابخانه یک‌هزار و 537 و زیربنای آن 654 متر مربع بوده که با همت مسئولان در آینده‌ای نزدیکی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول