اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

تجهیز 12 کتابخانه از محل فضاهای مازاد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان گفت: 12 کتابخانه از طریق ساختمان‎ها و فضاهای مازاد در استان زنجان تجهیز شده است.

تجهیز 12 کتابخانه از محل فضاهای مازاد در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل بیگدلی در جلسه ستاد تحول نظام اداری استان زنجان اظهار داشت: اگر دستگاه‎های اجرایی با دفتر امور روستایی استانداری تعامل و همکاری خوبی داشته باشند ساختمان‎های مازاد موجود در روستاها را تعیین تکلیف می‎کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان‎ها و فضاهای مازاد دولتی را می‎توان با توافق دستگاه متولی به دهیاری‎ها واگذار کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته 12 کتابخانه با استفاده از فضاهای مازاد دولتی در استان زنجان تجهیز شده است.

در ادامه جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس پیگیری‎های فرمانداری ابهر مقرر بود ساختمان بنیاد مسکن در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد که در حال حاضر اقدامی صورت نگرفته است، ادامه داد: اداره کل بنیاد مسکن اعلام کرده است که این ساختمان‏‌ها دولتی نیست.

همچنین فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه زمین‎ها و ساختمان‎های خالی در سطح شهر به نوعی تهدید برای جمعیت آن مناطق محسوب می‎شود، درخواست کرد: تکلیف این زمین‎ها نیز به سرعت مشخص شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول