اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ششمین روز از دهه کرامت

آیین خطبه‌خوانی خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین خطبه‌خوانی خدام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم‌زمان با ششمین روز از دهه کرامت با حضور خادمان این آستان مقدس و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

آیین خطبه‌خوانی خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیین خطبه‌خوانی خدام حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آستانه مقدسه قم، مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی طی سخنانی اظهار کرد: خدمت به حضرت معصومه(س) ارزش و جایگاه والایی دارد و خادمان این آستان مقدس باید قدر این موقعیت و سعادتی که نصیب آن‌ها شده است را بدانند.

وی بیان داشت: خادمان کریمه اهل بیت(س) باید در همه موارد به ویژه اخلاق، رفتار و آراستگی ظاهری الگوی زائران و مجاوران باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم تصریح کرد: مردم این شهر در هر کجای آن که زندگی می‌کنند، باید به هر نحو ممکن خدمتگزار حضرت فاطمه معصومه (س) و زائران حرم مطهر آن باشند.

مدح‌خوانی و گل باران ضریح مطهر حضرت مضرت معصومه(س) توسط حاضران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول