اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای هیئت داوران

برگزیدگان جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه کرامت در مراسمی باشکوه از برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی در اردبیل تجلیل شد.

برگزیدگان جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آئین که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد هیئت داوران در هر دو بخش مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی منتخب اول نداشتند اما در بخش مدیحه‌سرایی به ترتیب محمد اسمعیلی از مشگین‌شهر، محبوب شاهعلی‌پور از اردبیل، مصطفی راغب از یزد، جلال اسمعیلی از مشگین‌شهر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

یاسر اسمعیلی از اراک و مسعود غفرانی از اردبیل نیز به طور مشترک پنجم شدند و جواد سلیمانی تربتی از مشهد مقدس و محمدخسرو پرویزی از آستانه اشرفیه ششم و هفتم شدند.

 

برگزیدگان جشنواره چاوشی‌خوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش چاوشی‌خوانی نیز دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و 16 میلیون ریال به کریم جماعتی از ثمرین اردبیل اختصاص یافت.

در این رشته گروه چاوشی‌خوانی ثامن‌الحجج تفرش استان مرکزی و همچنین گروه صدف از هرمزگان و برادران اسمعیلی از مشگین‌شهر به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در این جشنواره همچنین در بخش چاوشی‌خوانی از محمدحسین پرویزی از آستانه اشرفیه تجلیل شد.

در هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی همچنین از حسن فتحی، حسن مکارمی، سید محمد عاملی، کریم محمدی، بهروز سرباز به عنوان مداحان ایثارگر و حاضر در هشت سال جنگ تحمیلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم و در بخش مداحان پیشکسوت و تاثیرگذار به صورت ویژه از سلیم موذن‌زاده مداح شهیر عالم اسلام تجلیل شد و محمدباقر تمدن، عبدالحسین نجار باشی، اکبر ساجدی، شهروز اردبیلی و سید محمد عاملی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش شاعران پیشکسوت و تاثیرگذار نیز عسگر شاهی‌زاده، حسین غفاری، غلامرضا هادی، یوسف معزی و رسول ناصرآزاد به عنوان شاعران پیشکسوت تجلیل شدند.

در بخش مقالات پژوهشی نیز سمیرا اصلانی، علی دژبانی، موسی تقوی و مسلم نوروززاده از اردبیل به عنوان منتخبان معرفی شده و از آنها با اعطای لوح سپاس و هدیه ویژه تجلیل شد.

در بخش پیامک ادبی نیز از هشت برگزیده مناطق مختلف استان اردبیل به خاطر ارسال آثار ارزشمندشان تقدیر شد.

در بخش شعر نیز مریم علیزاده، پرناز قربانی، ملاحت نادری، محمدرضا بهرام‌پور و همچنین پیام جهانگیری، احسان محمدی و علی سعادت‌خواه به عنوان صاحبان آثار برتر با اعطای لوح سپاس و هدیه ویژه جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول