اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دفاع در مقابل هجمه های دشمنان همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:‌ اگر چه جنگ تحمیلی سال‌هاست که به اتمام رسیده، ولی دشمنان ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار داده‌اند و از همین رو دفاع همچنان باقی است.

دفاع در مقابل هجمه های دشمنان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام نورالله ولی‌ن‍ژاد پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان، با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم در راستای حفظ ارزش‌ها گام‌های مؤثری را برداریم.

وی تصریح کرد: همایش روز دختر با حضور دختران و بانوان، به صدا درآمدن زنگ دبیرستان معارف دختران با حضور خادمین، زنگ دبیرستان معارف پسران با حضور مسئولان، برگزاری همایش رهروان ولایت، تجلیل از سر گروه‌های پیاده‌روی به مشهد مقدس و قم، تقدیر از هیئت‌های مذهبی که نام حضرت معصومه را برای خود برگزیده‌اند و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر را به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده‌ایم.

ولی‌ن‍ژاد افزود: در شهرهای مختلف استان نیز شاهد برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، محافل انس با قرآن، اعزام مبلغان، مسابقات فرهنگی و ... خواهیم بود.

ولی‌نژاد تصریح کرد: اساسا دفاع و جنگ ما اعتقادی بوده و آنچه دشمن را واداشت تا با ما بجنگد و سر ناسازگاری پیدا کند به خاطر اعتقاد و باور ملت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بر اساس این اعتقادات بود که ملت ما با دست خالی توانسته‌اند هشت سال مقاومت کنند و دشمن را در آنچه که در سر پرورانده بود ناکام بگذارد.دشمن در طول 33 سال انقلاب اسلامی توطئه‌ها و شرارت‌های بسیاری را برای ما اعمال کرده اما ملت ما با این تفکر و با دست خالی و اعتقاد راسخ در برابر همه این هجمه‌ها ایستادگی کرده‌اند.

ولی‌نژاد با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس برای ما درس‌های بسیاری داشته است ابراز داشت: ما در این دفاع یاد گرفته‌ایم که در مسیر ائمه و خاندان پیامبر حرکت کنیم، آنجا که دین به خطر افتاد از همه هستی خود برای دفاع از آن بگذریم، فرمان ولی فقیه را بدون چون و چرا اجرا و از عزت، شرافت، استقلال و تمامیت ارزی خود دفاع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه جنگ تمام شد اما دفاع همچنان باقی است افزود: امروز هجمه دشمن با تغییر وضعیت تبدیل شده به جنگ نرم، و مقاومت در این میدان بسیار سخت‌تر و دشوارتر است و این امکان وجود دارد تلفات و آسیب‌ها نیز بیشتر باشد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول