اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

فرهنگ دفاع مقدس بهترین راهکار در برابر توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بهترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان را توجه به فرهنگ دفاع مقدس در کشور بیان کرد.

فرهنگ دفاع مقدس بهترین راهکار در برابر توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده  بعداز ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آملی با تجلیل از تلاش آموزش و پرورش و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند فرهنگ ایثار و شهادت همچنان به قوت گذشته و حتی پرشور و شعورتر زنده است و این از حضور جوانان ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی نمایان است.

اکبرزاده با اشاره به اهانت فیلم‌ساز آمریکایی صهیونیستی به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) افزود: این اهانت‌ها در طول تاریخ سابقه فراوانی دارد و هرکس که این توهین را انجام داد، خشم و غضب خداوند در همین دنیا او را دربر گرفته است و این بار نیز وعده الهی تحقق خواهد یافت.

رئیس شورای آموزش و پرورش آمل در ادامه به 36 هزار شهید دانش‌آموزی اشاره داشت و گفت: در ایام دفاع مقدس حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیار پررنگ بود و در این ایام که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی آشکارا وارد نبرد شدند، همت بلند فرهنگیان و دانش‌آموزان، تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

اکبرزاده دشمن را همیشه در اندیشه تهاجم دانست و تاکید کرد: بهترین نسخه در برابر تهاجم فرهنگی، سیاسی سایبری غرب و استکبار جهانی، فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار آمل در ادامه به فداکاری جوان آملی «سید حسین ابراهیمیان» که با نثار جان خود جوانی را از غرق شدن در امواج دریا نجات داد، اشاره‌ای داشت و گفت: جسم این عزیز از دیده‌ها پنهان شده اما ایثار و از خود گذشتگی این جوان برومند که از خانواده فرهنگی، شاهد و ایثارگر بود، برای همیشه در تاریخ این شهر و استان ماندنی و ماندگار شده است.

به گزارش فارس، مراسم از زحمات بخشدار مرکزی در هوشمندسازی 10 کلاس پایه ششم ابتدایی روستایی بخش مرکزی و خانواده مرحوم ابراهیمیان و حاج فتحعلی پرویزی عمران خیرمدرسه‌ساز با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

پس آن زنگ مهر و مقاومت و ایثار به صورت نمادین در مرکز تیزهوشان شهید بهشتی آمل نواخته شد و دانش‌آموزان در حالی که پیشانی‌بند "یارسول الله" داشتند شعار "لبیک یارسول الله" را بلند و رسا در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) سر دادند و این توهین را محکوم کردند.

انتهای‌ پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول