اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه همدان:

هیچ موقع خواب معاندان و دشمنان نظام تعبیر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به اجرای ترفندهای مختلف توسط دشمنان برای سست کردن پایه‌های نظام اشاره کرد و گفت: نه تنها هیچ موقع خواب خرگوشی معاندان و دشمنان نظام تعبیر نمی‌شود بلکه ذره‌ای خلل در عزم والای جوانان ما به وجود نمی‌آید.

هیچ موقع خواب معاندان و دشمنان نظام تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار مهدی صدیق پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای 11 شهید والامقام روستای جهان‌آباد نهاوند اظهار داشت: ما هر چه داریم مرهون و مدیون خون شهداست بنابراین عمل به وصیت شهدا که همان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است می‌تواند موجب عاقبت به خیری ما شود.

وی به اجرای ترفندهای مختلف توسط دشمنان برای سست کردن پایه‌های نظام خبر داد و افزود: هیچ موقع خواب خرگوشی معاندان و دشمنان نظام تعبیر نخواهد شد و حتی ذره‌ای خلل در عزم والای جوانان ما به وجود نخواهد آمد زیرا ملتی که شهادت را عین سعادت بداند رستگار و پیروز دنیا و آخرت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به عمل شیطانی دشمنان در ساخت فیلم موهن توهین به ساحت گرانقدر پیامبر عزیز اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند نتیجه این حرکت شیطانی کاملاً برعکس شد و 100 درصد به ضرر آمریکا، اسرائیل غاصب و هم‌پیمانانشان در جهان تمام شد زیرا مردم کشورها به ویژه مسلمانان با این حرکت به خوبی درک کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی، دشمن درجه یک اسلام هستند.

وی در ادامه به سابقه مبارزاتی مردم شهید پرور شهرستان نهاوند به ویژه روستای جهان‌آباد اشاره کرد و ابراز داشت: قبل از انقلاب به واسطه وجود مردمان بصیر، بافرهنگ و ولایتمدار، مردمان با ایمان این روستا موجب خشم و عصبانیت حکام جور و ظلم ستمشاهی قرار گرفتند و با حمله به منازل عده‌ای از ساکنان این روستا را با خود به منطقه‌ای دورافتاده برده و آنها را شکنجه کرده و دو تن را به شهادت رساندند.

صدیق در پایان سخنانش تقدیم 11 شهید در این روستا را نشان از اوج ولایتمداری و ایمان درونی ساکنان جهان‌آباد دانست و افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا ایران اسلامی به کشوری تأثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول