اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بیجار

شرکت معدنی کیمیا معادن سپاهان بیجار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار و امام جمعه شهرهای بیجار و حسن‌آباد یاسوکند و جمعی از مسئولان، شرکت معدنی کیمیا معادن سپاهان در بیجار گروس افتتاح شد.

شرکت معدنی کیمیا معادن سپاهان بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار گروس، مدیر عامل شرکت کیمیا معادن سپاهان صبح امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در سال 86 عملیات اکتشاف، تجهیز و بهره‌برداری از معدن سنگ آهن سراب واقع در این شهرستان با هزینه اکتشافی 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز شد.

علی خیراللهی تصریح کرد: با توجه به دارا بودن کارشناسان مجرب در زمینه اکتشاف و بهره‌برداری از معادن و همچنین برخورداری از امکانات آزمایشگاهی برای تست عناصر آهن، گوگرد، سیلیس، مس، منگنز و آلومینیوم، توانسته است با ارائه خدمات مهندسی در زمینه فعالیت‌های معدنی و بهره‌برداری از معدن سنگ آهن به منظور نیل به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری در زمینه اشتغال بردارد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون در این مجموعه به صورت مستقیم 113 نفر مشغول به کار هستند که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری، 80 درصد پرسنل آن از روستاها و منطقه همجوار هستند.

خیراللهی افزود: واحد دانه‌بندی سنگ‌شکن هم به ظرفیت 140 هزار تن در سال به میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر 70 میلیارد ریال بدون اخذ تسهیلات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت کیمیا معادن خاطرنشان کرد: مواد تولیدی هم به صورت صادرات به کشور چین و هم به مصرف داخلی خواهد رسید.

وی با اشاره به وجود کارشناسان معدن و معادن در کشورمان، اظهار امیدواری کرد با همت مسئولین و سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمام کشور شاهد اکتشافات و شکوفایی و اشتغال روزافزون باشیم.

فرماندار بیجار گروس هم در این مراسم ضمن تشکر از مهندسین و پرسنل و به فال نیک گرفتن افتتاح این شرکت در هفته دفاع مقدس، گفت: وجود چنین معادن و مهندسان و پرسنل سختکوش برای کشورمان غنیمت و از با ارزش‌ترین داشته‌ها و از افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول