اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

زیرساخت‌های معدنی کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های معدنی کشور به ویژه آذربایجان غربی نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان هستند.

زیرساخت‌های معدنی کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: زیرساخت‌های معدنی در استان وضعیت رضایت‌بخش ندارند.

وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه، تصریح کرد: با توجه به اینکه این استان کوهستانی است راه دسترسی به معادن وجود ندارد و لازم است تا در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

فتاحی وجود معادن غنی در استان را از ظرفیت‌هایی عنوان کرد که با بهره‌برداری اصولی از آن‌ها می‌توان به اقتصاد استان کمک کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: هر کجا معدن وجود دارد باید اقتصاد آن منطقه روز به روز بهبود یابد.

وی با بیان اینکه معادن متعددی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر تجسس و ارزیابی دقیق در مورد نوع مواد معدنی انجام شود خواهیم دید ایران اسلامی تمام مواد معدنی را دارد و برای بهره‌گیری درست از آن‌ها باید زمینه لازم را فراهم کنیم که ایجاد زیرساخت‌ها یکی از این موارد مهم است.

فتاحی با بیان اینکه علاوه بر وجود راه دسترسی مناسب به معادن، وجود برق و آب نیز حائز اهمیت است، اظهار داشت: ایجاد تمام این زیرساخت‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری کلان است.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمام موارد مذکور در گروی جذب سرمایه‌گذار است، گفت: باید بتوانیم در بحث جذب سرمایه‌گذار به خوبی وارد عمل شویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تقدیر از معدن کاران و مسئولان ذی‌ربط، افزود: تمام تلاش‌ها در این زمینه زمانی به ثمر می‌نشیند که بتوانیم صنایع تبدیلی را نیز وارد استان کرده و مواد معدنی موجود را در استان فرآوری کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول