اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

نفرت امروزی مردم از استکبار در طول تاریخ بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انزجار و تنفری که مردم جهان و به ویژه مسلمانان نسبت به استکبار از خود نشان می‌دهند، بسیار گسترده‌تر از گذشته بوده و در طول تاریخ بی‌سابقه است.

نفرت امروزی مردم از استکبار در طول تاریخ بی‌سابقه است

مجید جلیل سرقلعه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام(ص) اظهار داشت: این حرکت مذبوحانه دشمن، نشانه عظمت و اهمیت والای اسلام و مسلمانان و واکنشی نابخردانه در مقابل بیداری اسلامی است.

وی افزود: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) منجر به خروش مسلمانان جهان شده و باعث شده کشورهایی که روزی حیات خلوت آمریکا و صهیونیست‌ها به شمار می‎رفتند امروز علیه همین کشورها به پا خیزند و سفارت‌خانه‌های این کشورها را به آتش بکشند.

جلیل با بیان اینکه اقدامات غیرانسانی دشمن منجر به شکل‌گیری موج دوم بیداری اسلامی در جهان شده است، تصریح کرد: اتحاد و همدلی مسلمانان جهان در اعتراض به اقدام غیر اخلاقی و غیر انسانی دشمن موج دیگری از اتحاد و بیداری را در آن‌ها به وجود آورده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی به ناآرامی‌های کشور سوریه اشاره کرد و گفت: استکبار می‌خواهد نام سوریه را از نقشه ملل اسلامی حذف کند ولی موج بیداری شکل گرفته در کشورهای اسلامی این موضوع را منتفی کرده است.

جلیل به خشم و خروش مردم جهان نسبت‌ به سیاست‌های استکباری سردمداران کفر اشاره کرد و افزود: انزجار و تنفری که مردم جهان نسبت به استکبار از خود نشان می‌دهند بسیار گسترده‌تر از گذشته بوده و در طول تاریخ بی‌سابقه است.

وی در ادامه با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این دوران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس خمیر مایه اعتقادات ما است و به عنوان الگویی والا در مراتب مختلف کشور به شمار می‎رود.

جلیل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به یک کشور مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: این توفیقات در سایه رهبری و درایت نایب امام عصر(عج) و با همدلی و همراهی مردم به دست آمده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین اساس دشمنان این نظام باید بدانند که نمی‌توانند کوچکترین ضربه‌ای به این کشور وارد آورند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول