اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان عنوان کرد

‌استقرار 420 پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ‌420 پایگاه جمع‌آوری هدایا و دریافت وجوهات نقدی برای روز جشن عاطفه‌ها در سطح استان کرمان تدارک دیده شده است.

‌استقرار 420 پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در سراسر استان کرمان چهارشنبه پنجم مهر ماه در مدرسه‌ها و ششم مهر ماه در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، مساجد، پایگاه‌های بسیج و در روز جمعه هفتم مهر ماه جاری در محل مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال جاری جشن عاطفه‌ها "دانش‌آموز‌باوری و یاوری در فرهنگ رضوی"  است، افزود: ‌420 پایگاه جمع‌آوری هدایا و دریافت وجوهات نقدی در سطح استان کرمان برپا می‌شود که از این میان 287 پایگاه ثابت و 133 پایگاه سیار هستند.

میرزایی ابراز داشت: تمام کمک‌های مردمی که در هر مدرسه جمع‌آوری می‌شوند به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه تعلق می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 34 هزار دانش‌آموز و 8 هزار دانشجو مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان هستند، گفت: سرانه تحصیل هر دانش‌آموز 200 هزار تومان و هر دانشجو 800 هزار تومان است.

میرزایی عنوان کرد: مردم خیر استان کرمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 010575784002 واریز کنند.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 2 میلیارد و 500 هزار ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: در دهه کرامت به تمام افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) که ازدواج کنند، جهیزیه اهدا می‌شود.

‌میرزایی با اشاره به اینکه در سال جاری در نظر داریم بیش از 14 هزار شغل برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد کنیم، افزود: در نیمه دوم سال جاری جشن خود‌کفایی برای 4 هزار و 200 خانوار‌ که از حمایت کمیته امداد خارج و به خودکفایی رسیده‌اند،  برگزار می‌شود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری کمک‌های مردمی40 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته 30 درصد رشد دارد.

میرزایی درآمدهای صندوق‌های صدقات در هر ماه را به طور متوسط 7 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: تنها منبع درآمدی برای ارائه کمک‌های موردی به مددجویان و محرومان‌ از محل صدقات است.

وی عنوان کرد: در بهمن ماه سال جاری نخستین کنگره شهدای کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

میرزایی افزود: 27 هزار حامی در سطح استان کرمان داریم که حمایت از 15 هزار یتیم را بر عهده دارند و بعضی از این افراد حامی دو تا سه نفر هستند.

وی بیان کرد: در طرح شفا 2 هزار و500 نفر بیمار صعب‌العلاج و لاعلاج در شهر کرمان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول